Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2013

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 22 aug 2013 16:41

Mijn Garmin liep aardig te kloten, dus aan mijn Garmin Connect uitdraai heb je waarschijnlijk niet veel.

http://connect.garmin.com/activity/363170991

Ik zal 'm nu eventjes tekenen..

[edit]

Tada: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=600631

Niet alles is ingetekend. Zo neem ik zelf altijd de Döreberg 2x. Spreekt voor zich. Ook de Cementfabriek (jou wel bekend volgens mij had je daar ooit een KOM?) pak ik 2x. Eerst op de heenweg als ik er toch langskom (onderaan omdraaien) en op de terugweg nog eens. De 2e beklimming staat wel ingetekend. Doe je dat precies zoals ik dan kom je op 150 km met 2200 hm.
Laatst gewijzigd door havana op 22 aug 2013 17:02, 2 keer totaal gewijzigd.

stephan68
Forum-lid

Gebruikersavatar stephan68 22 aug 2013 16:58

Ondanks de voorspelling van regen toch naar de club gegaan. Best weer een hoge opkomst. Meegereden tot Schoonhoven en daar alleen terug gegaan i.v.m. tandartsbezoek aan het einde van de middag.

De groep zou doorrijden naar Vianen en aan de andere kant van de Lek via Kinderdijk weer terugrijden. Dat ging ik helaas niet redden met de tijd. Op de terugweg in Rotterdam begon het te regenen. Het was niet al te harde regen maar toch maar mijn regenjack aangetrokken.

Totaal 118 km gefietst (60 km met de groep en 58 alleen terug). Zaterdag weer!

Route
Afbeelding

tomkolkman
Forum-lid

tomkolkman 22 aug 2013 17:39

havana schreef:Mijn Garmin liep aardig te kloten, dus aan mijn Garmin Connect uitdraai heb je waarschijnlijk niet veel.

http://connect.garmin.com/activity/363170991

Ik zal 'm nu eventjes tekenen..

[edit]

Tada: http://bikeroutetoaster.com/Course.aspx?course=600631

Niet alles is ingetekend. Zo neem ik zelf altijd de Döreberg 2x. Spreekt voor zich. Ook de Cementfabriek (jou wel bekend volgens mij had je daar ooit een KOM?) pak ik 2x. Eerst op de heenweg als ik er toch langskom (onderaan omdraaien) en op de terugweg nog eens. De 2e beklimming staat wel ingetekend. Doe je dat precies zoals ik dan kom je op 150 km met 2200 hm.
Super! Bedankt voor het intekenen. Binnenkort dan maar eens die kant op. De Döreberg had ik de KOM staan inderdaad, tijd om hem terug te pakken van AMC ;)
Cannondale SuperSix EVO Hi-Mod
Cervélo R3SL
BMC CX02

peter1981
Forum-lid

peter1981 22 aug 2013 17:54

Ook net weer terug
in de planning een uurtje of 5 maar na de eerste 2 heuvels wist ik dat ik die niet ging halen

Al met al een uurtje of 2 in de heuvels gereden en daarna nog een beetje vlak
echter zat er gewoon niet meer in dan 100km.
Tot nu toe de 3e dag op rij dat ik getrained heb en nog 2 daagjes en dan eindelijk weer een rustdag.
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 22 aug 2013 20:12

Vandaag de Mergelland route gefietst in Limburg. Erg mooie tocht! 127 km in iets meer dan 5 uur, 25 gemiddeld. Ruim 1200 hoogtemeters. Ging erg lekker, geloof mijn langste tocht ooit en dan ook nog eens in de heuvels. Een paar had ik er al eerder gehad, aantal andere waren nieuw voor mij wat het wel leuk hield. Op de Camerig wel even bijna stuk gegaan met een mega hartslag maar kon doorgaan. En na 90km kregen we de Keutenberg voor ons kiezen, die had ik vorige keren al een paar keer op en af gereden (training voor Alpe d'Huez dus dan is 1 keertje dat heuveltje op niet genoeg :)) deze keer stuk sneller en moest echt even stoppen boven aan om even serieus uit te hijgen :)

http://www.endomondo.com/workouts/234623777/9064726

Route is echt een aanrader! Wel even gps track meenemen want op een paar punten ontbraken de bordjes.

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 22 aug 2013 20:14

Panic schreef:Laatste ritje hier in het Limburgse.
Mooie omgeving richting het Zuiden zeg, vooral omgeving Slenaken. Moet fijn wonen zijn hier.
Ook heerlijk rustig op de weg.
Misschien heb ik je nog wel gezien. Was inderdaad erg rustig, weleens anders meegemaakt.
En zeker weten dat het fijn wonen is daar! Stikjaloers...

peter1981
Forum-lid

peter1981 22 aug 2013 20:25

Ik vond het nog erg druk in het heuvelland vanmiddag :P
najah ik rij en dan ook in de winter en dan mag je blij zijn als je op een rit van 4uur 10 man bent tegengekomen :P

En ach als je dagelijks zo in het heuvelland kan rijden is het allemaal niet meer zo spannend en verlang je soms wel eens naar vlakke wegen.
Als ik van Heerlen naar Roermond rij heb ik nog altijd ca 200hm dus echt vlak wordt het eigenlijk nooit en dat is niet altijd even leuk
Viner Settanta DA 9150 di2
Giant Ease e-bike

GJEvK
Forum-lid

Gebruikersavatar GJEvK 22 aug 2013 20:31

peter1981 schreef:Ik vond het nog erg druk in het heuvelland vanmiddag :P
najah ik rij en dan ook in de winter en dan mag je blij zijn als je op een rit van 4uur 10 man bent tegengekomen :P

En ach als je dagelijks zo in het heuvelland kan rijden is het allemaal niet meer zo spannend en verlang je soms wel eens naar vlakke wegen.
Als ik van Heerlen naar Roermond rij heb ik nog altijd ca 200hm dus echt vlak wordt het eigenlijk nooit en dat is niet altijd even leuk
Ik heb tochten van 70 km met 18 hm haha. Dat is vlak :) maar idd alles. Maar voor mij voelt het ech aan als even op vakantie :)

rhino7
Forum-lid

Gebruikersavatar rhino7 23 aug 2013 17:37

Nauders – Reschen – Reschenpass – Mals im Vinschgau – Taufers im Münstertal – Santa Maria im Münstertal –Fuldera - Ofenpass – Zernez – Susch – Scuol – Ramosch – Martina – Nauders.

Leuk rondje van 140 km en 2245 hm, 3 km voor het einde nog even lekker de schoenen vol :x door een hoosbuitje.
Ook halverwege de berg kun je mooi uitzicht hebben

bejail
Forum-lid

Gebruikersavatar bejail 23 aug 2013 21:43

Vanavond een rondje door de polder.
Krimpen aan de Lek, door de Loet naar Berkewoude, Het Beijersche, Stolwijk, Bergambacht, Langs de Provinciale weg terug naar Krimpen aan de Lek.
Heerlijk zonnetje, mooi weer.
Laat het zo maar een poosje blijven.
38.5 KM.
http://connect.garmin.com/activity/363749243
Merida Scultura Endurance 4000

klimman
Forum-lid

klimman 24 aug 2013 12:28

Gisteren de toertocht van de Dutch Food Valley Classic gereden. Leuke route met als hoogtepunt een rondje Veluwezoom. In het begin van de route veel stukken langs doorgaande wegen. De route was op zich goed gepijld, maar er waren wel wat pijlen weggehaald. Daarnaast hingen er pijlen voor de wedstrijd later op de dag, hetgeen soms tot verwarring leidde. De bevoorrading was prima met repen, krentenbollen, koek, appels, bananen en chocolade. De daginschrijving verliep allerminst soepel: ik heb ongeveer driekwartier staan wachten om te kunnen inschrijven. Desondanks, mede dankzij het goede weer en de leuke route een prima fietsdag gehad.

http://connect.garmin.com/activity/363846390

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 24 aug 2013 12:58

rhino7 schreef:Nauders – Reschen – Reschenpass – Mals im Vinschgau – Taufers im Münstertal – Santa Maria im Münstertal –Fuldera - Ofenpass – Zernez – Susch – Scuol – Ramosch – Martina – Nauders.

Leuk rondje van 140 km en 2245 hm, 3 km voor het einde nog even lekker de schoenen vol :x door een hoosbuitje.
Als je toch in Nauders zit dan is dit ook een leuk rondje:
Met de auto naar de Susch. Dan een rondje over de Fluela pas - Davos - Albula pass - Susch. In deze volgorde zijn de twee cols het leukst. De twee stukken door het dal lopen dan constant heel licht bergaf. Dat is samen 118 km en 2462 hm. Ik heb het twee jaar geleden een keer gedaan.
Live fast; die young. mijn blog

Plaats reactie