Aha, ik dacht net dat ik de enige was die deze 'handeling' zojuist verrichtte . Nu gaat het natuurlijk om 'welke wijn?' . Mijn fles was een Thandi 2011 Shiraz, een Fairtrade wijn, dus 'politiek correct'. Voor de rest bemoei ik mij maar niet met de onderhavige discussie, want die gaat eigenlijk 'nergens' over . Ik geniet van mijn glas wijn en verbaas mij...53x11 schreef:...Trek toevallig net een flesje wijn open. Ook fijn!...
Wat is fout, wat kan echt niet?
- Le Grimpeur
- Forum-lid
60 x Ventoux
Zou je even een scan van het bonnetje van de slijter en een loonstrook willen posten zodat de heren hier kunnen controleren of je niet boven je stand leeft?Le Grimpeur schreef:Aha, ik dacht net dat ik de enige was die deze 'handeling' zojuist verrichtte . Nu gaat het natuurlijk om 'welke wijn?' . Mijn fles was een Thandi 2011 Shiraz, een Fairtrade wijn, dus 'politiek correct'. Voor de rest bemoei ik mij maar niet met de onderhavige discussie, want die gaat eigenlijk 'nergens' over . Ik geniet van mijn glas wijn en verbaas mij...53x11 schreef:...Trek toevallig net een flesje wijn open. Ook fijn!...
Campagnolo Ultra Dork
Nou toevallig heb ik net ook een wijn gehaald Willowglen 2012, Cabernet Merlot bij de Dirk van de Broek. 4.79 euro. Ik durfde na al die proza van mijn kant vandaag het me niet meer te permiteren even naar de slijter te rijden om een flesje Petrus... hehehe Neh normaal zou ik iets van een Malbec halen, Alamos bij de G&G erg goed en de Shiraz van Peter Lehman, Barossa Australie vind ik goed te doen, maar dat kan niet elke dag
Laatst gewijzigd door Pruller op 14 nov 2014 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Je hebt gelijk, momenteel is de compensatie factor wel heel erg negatief, maar gelukkig komt er binnenkort een compromisloze 'budget bike' aan om dat gebrek een beetje te compenseren ( )53x11 schreef:Trek toevallig net een flesje wijn open. Ook fijn! Waarschijnlijk kwam der Schlucht erachter dat hij een sterk negatieve compensatiefactor heeft en schrijft hij daardoor zijn on(na)volgbare epistel....Kilowatt schreef:Jammer, was een half dagje weg op de fiets en ik kan het niet meer volgen (deze discussie that is). 53x11 biertje ?
...Dat volkomen de plank misslaat natuurlijk; iedereen weet dat een duizend euro budgetbike fout is en écht niet kan
(Voor de zekerheid maar twee smileys)
Een +6k fiets als winterfiets, dan ben je pas goed bezig!