Het grote domme vragen topic
Dat is Mollema op zijn minst op een waarschuwing komen te staan, overigens terecht!
God weet hoeveel keer Mollema al problemen had gehad, zoiets is geen frustratie van 1 keer (maar of dat nu aan Sram lag of aan de monteur die de fiets in orde heeft gezet?)
Aru had het over een rot/kut fiets (maar of het nu aan de fiets lag dat ie weeral eens tegen de grond lag?)
Ik denk dat er profs zijn die echt met hun materiaal bezig zijn en specifieke eisen/wensen hebben en anderen die gewoon rijden met wat ze krijgen.
Aru had het over een rot/kut fiets (maar of het nu aan de fiets lag dat ie weeral eens tegen de grond lag?)
Ik denk dat er profs zijn die echt met hun materiaal bezig zijn en specifieke eisen/wensen hebben en anderen die gewoon rijden met wat ze krijgen.
Ze hebben Aru naderhand wel op zijn typisch Italiaans om "vergeving" van dhr. Colnago laten vragen ;
aru-apologizes-to-ernesto-colnago-for-stage-17-meltdown
Ik snap dat de sponsors niet blij zijn met zulke uitlatingen voor de camera, maar ik kan me de frustratie door falend materiaal bij renners ook wel voorstellen.
Aru was daar volgens mij vrij hard tegen het asfalt gegaan, als dat kwam doordat er iets met de fiets loos was...
Ik snap dat de sponsors niet blij zijn met zulke uitlatingen voor de camera, maar ik kan me de frustratie door falend materiaal bij renners ook wel voorstellen.
Aru was daar volgens mij vrij hard tegen het asfalt gegaan, als dat kwam doordat er iets met de fiets loos was...
- borgmonster
- Forum-lid
Bij de F1 is het geen probleem wanneer een rijder z’n wagen of motor afzeikt, heb ik het idee.
Maar of het professioneel overkomt? Nee, niet in mijn ogen (oren).
Een renner zou het ook beter binnenshuis moeten oplossen. Per slot van rekening is het knap kleaute als jouw net nieuw aangeschafte fiets de grond in wordt geboord door een prof...
Maar of het professioneel overkomt? Nee, niet in mijn ogen (oren).
Een renner zou het ook beter binnenshuis moeten oplossen. Per slot van rekening is het knap kleaute als jouw net nieuw aangeschafte fiets de grond in wordt geboord door een prof...
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
Hij zegt er ook wel bij dat de versnellingen stuk zijn. Dus daar kun je wel door vallen natuurlijk als hij plots door schiet of je trekt de derailleur door je wiel. Maar dat ligt dan weer niet aan colnago.RKN schreef: ↑10 nov 2020 09:50 Ze hebben Aru naderhand wel op zijn typisch Italiaans om "vergeving" van dhr. Colnago laten vragen ;
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Als de cassette met een 11 begint kan het weer wel passen dan toch? :
Volgens mij moet deze er wel op passen:
https://www.mantel.com/sram-nx-eagle-pg ... ec[]=18593
Volgens mij moet deze er wel op passen:
https://www.mantel.com/sram-nx-eagle-pg ... ec[]=18593
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Het past zolang de beginkrans een 11 of groter is. Shimano maakt deze niet in, Sunrace en SRAM wel.
Is compatible met Shimano spacing/kettingen.
Is compatible met Shimano spacing/kettingen.
Thanks voor de reacties!
Voordat ik allemaal spullen ga inslaan, dacht ik: laat ik het eerst eens vragen.
Met een 38/11-50 verzet kan ik op de gravelbike alles aan.
Kan ik een beginnetje maken aan mijn ‘ultra-budget-knutsel-project’.
Voordat ik allemaal spullen ga inslaan, dacht ik: laat ik het eerst eens vragen.
Met een 38/11-50 verzet kan ik op de gravelbike alles aan.
Kan ik een beginnetje maken aan mijn ‘ultra-budget-knutsel-project’.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander