Canyon
Ik was het ook zat . Leuk dat je mijn frame post (Ultimate F10 uit 2011), heb ik idd mat rood (Kerosene Red) laten spuiten na reparatie door Unlimited Colors. Rijd er nog steeds met veel plezier op!
Ben eigenlijk wel benoemd in welke orde van grootte ik moet denken qua kosten. Hoeveel ben je ongeveer kwijt?
Voor strippen van vorige verflaag en herspuiten moet je aan 350-400 euro denken. In dit geval is dat dus voor 1 basiskleur met 2 contrastkleuren (zwart & zilvergrijs) op de bovenbuis.. In mijn geval is dit gecombineerd met een reparatie van een scheur in de staande buis, ik was dus wat meer kwijt.Lennart95 schreef: ↑26 sep 2018 07:11Ben eigenlijk wel benoemd in welke orde van grootte ik moet denken qua kosten. Hoeveel ben je ongeveer kwijt?
-
- Forum-lid
Derailleurpad is kapot, dus moet ik eentje bestellen voor 25 EUR inc. levering. Toch wel erg duur voor wat het is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat doe ik telkens als ik een nieuwe fiets/frame koop van eender welk merk.
In het geval dat je de pat/pad niet nodig hebt gehad kan je deze meegeven als je je fiets/frame doorverkoopt.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
[/quote]
Ik was het ook zat . Leuk dat je mijn frame post (Ultimate F10 uit 2011), heb ik idd mat rood (Kerosene Red) laten spuiten na reparatie door Unlimited Colors. Rijd er nog steeds met veel plezier op!
6EBE9068-679E-47A8-9283-B71AC28FBBFD.jpeg
[/quote]
Ziet er fraai uit! Maar gezien de investering moet je wel heel zeker weten dat je nog een paar jaartjes ermee fietst. Meeste mensen zullen overspuiten niet als waardevermeerdering zien denk ik. Maar met de nieuwe groep en kleur kun jij in elk geval weer een tijdje vooruit ! Ik wel benieuwd naar de doorlooptijd want bij UC heb ik daar (zeer) slechte ervaringen mee. En dan ben je je fiets zomaar ettelijke weken (extra) kwijt
6EBE9068-679E-47A8-9283-B71AC28FBBFD.jpeg
[/quote]
Ziet er fraai uit! Maar gezien de investering moet je wel heel zeker weten dat je nog een paar jaartjes ermee fietst. Meeste mensen zullen overspuiten niet als waardevermeerdering zien denk ik. Maar met de nieuwe groep en kleur kun jij in elk geval weer een tijdje vooruit ! Ik wel benieuwd naar de doorlooptijd want bij UC heb ik daar (zeer) slechte ervaringen mee. En dan ben je je fiets zomaar ettelijke weken (extra) kwijt
Aeroad
Grail
Ultimate
Grail
Ultimate
- Infinito GB
- Forum-lid