Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een Silca Mattone, maar hij gaat retour want helaas net te klein.
Als ik probeer de spullen, zoals die op het plaatje van de Silca site staan, er in te doen, dan past het niet. Zou kunnen komen doordat ik een normale butyl biba gebruik van 25 mm en geen latex band van 23 mm.
Stel trouwens vast dat het best wel een gepruts is het tasje te openen (niet de BOA sluiting maar de rits). Wordt je niet vrolijk van als je een band moet vervangen bij koud weer of regen.
Jammer want ik vind het wel een mooi ontwerp.
Als ik probeer de spullen, zoals die op het plaatje van de Silca site staan, er in te doen, dan past het niet. Zou kunnen komen doordat ik een normale butyl biba gebruik van 25 mm en geen latex band van 23 mm.
Stel trouwens vast dat het best wel een gepruts is het tasje te openen (niet de BOA sluiting maar de rits). Wordt je niet vrolijk van als je een band moet vervangen bij koud weer of regen.
Jammer want ik vind het wel een mooi ontwerp.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Gebruik hem ook sinds kort, heb een Schwalbe SV20 Extra Light Binnenband erin met een CO2 patroon/houder , 2 bandenlichters, multitool en patch kit. Biba word nog vervangen door een aerothan en dan stop ik mijn dynaplug pro plug er ook bij. Moet wel passen.
Geloof me, als het had gepast, dan zou ik hem niet terugsturen. Zoals ik eerder zei: het is een mooi zadeltasje.
De tas kan wel (met moeite) dicht maar dan staat de rits continu op spanning en is de compacte vorm weg.
Het zal dan ook wel zo zijn dat mijn multitool en ook mijn bandenlichters nét iets groter zijn dan die van Silca .
De tas kan wel (met moeite) dicht maar dan staat de rits continu op spanning en is de compacte vorm weg.
Het zal dan ook wel zo zijn dat mijn multitool en ook mijn bandenlichters nét iets groter zijn dan die van Silca .
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Nog even enkele Ali spullen voor het een stuk duurder wordt
- - bandenhulp
- Spexcel bibs
- 10 ventiel kernen
- plug voor tubeless bandjes
Ik bestel ook wel eens wat bij Ali, zoals wielset en dergelijke waarbij er grote prijsverschillen zijn, maar dergelijke spullen als ventiel kernen, plugjes, bandenhulp etc ga je niet veel voordeel op halen. Vind je het lukraak bestellen uit China dan niet bezwarend ivm de eindeloze stroom met zeecontainers vol met troep?
De meeste, zoniet alles komt per vliegtuig. Veel van al die kleinere spullen komen binnen via Luik. Niet dat deze vliegtuigen minder luchtvervuilend zijn natuurlijk.NuitKor schreef: ↑05 jun 2021 16:06 Ik bestel ook wel eens wat bij Ali, zoals wielset en dergelijke waarbij er grote prijsverschillen zijn, maar dergelijke spullen als ventiel kernen, plugjes, bandenhulp etc ga je niet veel voordeel op halen. Vind je het lukraak bestellen uit China dan niet bezwarend ivm de eindeloze stroom met zeecontainers vol met troep?