![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Thomas Dekker
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
volgens mij lag ie helemaal niet zo veel op z'n bed, meer op de vloer van de badkamer ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
De langere versie stond vanmorgen al op de site van Ad
http://www.ad.nl/sport/over-de-tour-van ... ~afc4bb74/
http://www.ad.nl/sport/over-de-tour-van ... ~afc4bb74/
-
- Forum-lid
Dat verhaal met de Jongh was helemaal bizar
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
ik noem het hierboven interessant de openbaringen over andere renners, maar dat hoef ik nou weer niet te weten ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind de dubbele moraal van Thijs nog veel erger. Altijd mauwen over doping en lijnrecht in de discussie staan, maar nu hij geld kan verdienen is het geen probleem. En last but not least: in die AD pre-publicatie krijgt weer MB shit over zich heen. Wanneer is het voor die jongen nu eens genoeg? Waar blijven alle journalisten als het gaat om de andere toppers uit die tijd? Ik denk aan een 'te strak stuwbandje'....
Less is bore
Ik heb het e-boek gisterenavond direct gekocht (nog tijdens de DWDD uitzending) en ik ben direct gaan lezen.
korte samenvatting: Het leven van TD was een lange ongeremde vorm van hedonisme met sex, drank, hoeren, partydrugs, wielrennen, zakken bloed, zwart geld, testosteron, epo, snelle auto's en geld.
En ja hij noemt veel namen. En die zullen daar zeker niet blij mee zijn. Aan de andere kant, hij insinueert niks. Hij vertelt wat hij heeft gedaan en als ene MB of SdJ daar toevallig bij was, krijg je ook zijn daden te lezen.
korte samenvatting: Het leven van TD was een lange ongeremde vorm van hedonisme met sex, drank, hoeren, partydrugs, wielrennen, zakken bloed, zwart geld, testosteron, epo, snelle auto's en geld.
En ja hij noemt veel namen. En die zullen daar zeker niet blij mee zijn. Aan de andere kant, hij insinueert niks. Hij vertelt wat hij heeft gedaan en als ene MB of SdJ daar toevallig bij was, krijg je ook zijn daden te lezen.
Live fast; die young. mijn blog
Ik vraag me ook af waarom Erik Dekker steeds de dans ontspringt.daniel1975 schreef:Ik vind de dubbele moraal van Thijs nog veel erger. Altijd mauwen over doping en lijnrecht in de discussie staan, maar nu hij geld kan verdienen is het geen probleem. En last but not least: in die AD pre-publicatie krijgt weer MB shit over zich heen. Wanneer is het voor die jongen nu eens genoeg? Waar blijven alle journalisten als het gaat om de andere toppers uit die tijd? Ik denk aan een 'te strak stuwbandje'....
Ik heb TD ook gezien bij DWDD. Zoals Mathijs vertelde zaten we allemaal gespannen voor de tv te kijken terwijl 'onze jongens' pas om 3 uur gingen slapen na al het gedoe.
Wat er allemaal verteld werd over MB roept toch vraagtekens op zeker gezien het feit dat MB er zich niet in kon vinden. Dit roept toch vraagtekens op. Er is veel gelogen in die tijd en of dit boek nu alles verteld laat ik maar in het midden.
Respect trouwens voor Laurens ten Dam, maar het is wel walgelijk wat er op de slaapkamers gebeurde.
Wat er allemaal verteld werd over MB roept toch vraagtekens op zeker gezien het feit dat MB er zich niet in kon vinden. Dit roept toch vraagtekens op. Er is veel gelogen in die tijd en of dit boek nu alles verteld laat ik maar in het midden.
Respect trouwens voor Laurens ten Dam, maar het is wel walgelijk wat er op de slaapkamers gebeurde.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- Eddy Spaghetti
- Forum-lid
Ik weet niet of je hier van een dubbele moraal kunt spreken. T&T zijn van mening (en ik deel die mening wel) dat deze waanzin pas écht uitgebannen kan worden, als er volledig open kaart wordt gespeeld. Die beklemmende Omerta moet gewoon kapot.daniel1975 schreef:Ik vind de dubbele moraal van Thijs nog veel erger. Altijd mauwen over doping en lijnrecht in de discussie staan, maar nu hij geld kan verdienen is het geen probleem. En last but not least: in die AD pre-publicatie krijgt weer MB shit over zich heen. Wanneer is het voor die jongen nu eens genoeg? Waar blijven alle journalisten als het gaat om de andere toppers uit die tijd? Ik denk aan een 'te strak stuwbandje'....
Ik denk ook dat het juist ook voor Boogerd uiteindelijk bevrijdend kan werken. Hij wordt nog altijd als de "Nationale Zondebok" gezien, terwijl dat natuurlijk nergens over gaat. Hij was een van de velen, net zozeer product van een volledig verziekt milieu. Museeuw heeft een beetje die rol in België, maar daar wil nog helemaal niemand het weten.