Als je je echt een Bianchista wilt noemen moet je je toch de gedachte aangewennen dat celeste de mooiste kleur ter wereld is! (kleur bekennen heet zoiets)
Al is die anthacietgrijze 120-versie wel een heel mooi alternatief! En het moet gezegd, ik ben niet voor wit, maar die CarbonTech van YSS vind ik een juweeltje (al zou ik zelf zadel en stuurlint vervangen wegens tè veel wit - naar mijn smaak althans)
Maar ik geef eerlijk toe dat ik mij bij mijn eerste Bianchi ook nog niet helemaal rijp voelde voor dat rare appelblauwzeegroen, en dus veiligheidshalve voor een koningsblauw exemplaar koos... (met gele letters en celeste details: 't waren immers de hoogtedagen van de Mercatone Uno-ploeg!)
Bianchi
GastheerG schreef:Ik ben een redelijke Bianchi fan (ahum) maar begrijp echt niet waarom je een Bianchi koopt als Celeste niet je ding is. Volgens mij zijn er dan wel betere fietsen en vooral voor minder geld te koop.
Ik vind/vond deze Via Nirone al jaren een erg mooie fiets, dat (soort van) mintgroen van Bianchi echter helemaal niet. Maar ik zit er erg lekker op, ook niet onbelangrijk. In jouw optiek koop je een Bianchi dus uiteindelijk alleen vanwege die kleur? Bijzondere redenaties houd jij er toch op na.
You should see me go downhill...
Bianchi = celeste
Zo moeilijk is dat toch niet ?
[img=http://img12.imageshack.us/img12/909/img2217d.jpg]
Zo moeilijk is dat toch niet ?
[img=http://img12.imageshack.us/img12/909/img2217d.jpg]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
GastheerG schreef:@zweef: je trekt wel HEEL snel conclusies en doet vervolgens aan stemmingmakerij door het als een feit te presenteren dat ik er bijzondere redenaties op na hou
Stemmingmakerij, toe maar!
Je houdt wel van grote woorden, en misschien verwijt de pot de ketel. Ik presenteer ook niets als feit, reageer alleen op hetgeen jij stelt. Misschien roep je zelf wel bepaalde recties op, daar al bij stilgestaan misschien?
Ik mag overigens graag een beetje dollen, en dat is altijd goedmoedig bedoeld. Maar om nou overal met smileys te strooien is ook geen goed idee, daar is lang niet iedereen van gecharmeerd.
You should see me go downhill...
Eersgisteren ben ik op de EICMA geweesd. Bianchi presenteerde daar enkele nieuwe modellen van 2010. Nieuw is in de serie HoC de doorlopende zadelbuis en nieuwe voorvork. De kabels worden nog niet via de binnenbuizen geleidt. Dit is bij C2C wel het geval. Op de site van Bianchi al enkele foto's van de nieuwe collecties.
--Maurice--
Hierbij een vraagje over de 928 SL"superleggera" van 2009.
Ik weeg ongeveer 83 kg voor 1,80m en vraag mij af of dit frame zodoende geschikt is voor mij,vermits het hier toch om een lichtgewicht gaat(ongeveer 900gr+300gr voor de vork).
Daarentegen,de Scotts voor 2010,de BMC pro-machine,......en er zullen er nog wel wat zijn,zitten toch ook tegen dit gewicht,en zelfs er nog onder,zijn deze frames dan enkel geschikt voor de klimmers onder ons??
De nano technologie zou volgens Bianchi een stijver maar ook sterker frame opleveren,dus veronderstel ik dat het niet snel zal scheuren,ook al zit er dan een zwaarder persoon op,of is het echt wel fragiel en dus best vermijdbaar voor mensen als ik?
Iemand ervaring hiermee?
Ik weeg ongeveer 83 kg voor 1,80m en vraag mij af of dit frame zodoende geschikt is voor mij,vermits het hier toch om een lichtgewicht gaat(ongeveer 900gr+300gr voor de vork).
Daarentegen,de Scotts voor 2010,de BMC pro-machine,......en er zullen er nog wel wat zijn,zitten toch ook tegen dit gewicht,en zelfs er nog onder,zijn deze frames dan enkel geschikt voor de klimmers onder ons??
De nano technologie zou volgens Bianchi een stijver maar ook sterker frame opleveren,dus veronderstel ik dat het niet snel zal scheuren,ook al zit er dan een zwaarder persoon op,of is het echt wel fragiel en dus best vermijdbaar voor mensen als ik?
Iemand ervaring hiermee?
Nb