Trek
beste medeforummers,
heb mij vandaag geregistreerd op dit forum omdat ik een 2dehands racefiets heb aangeschaft , nml een trek alpha 1200 racefiets
voor de somma van 300,00 euro ,ook kreeg ik hier een pompje, verlichting, tasje ,racecomputer, en zelfs een paar shimanoschoenen (ook nog eens mijn maat, 45) bij.
BeschrijvingRacefiets van het merk Trek
Type 1200 Alpha
Frame maat 58cm
Afgemonteerd met Shimano Tiagra
Carbon voorvork
Bontrager velgen en banden
Perfect onderhouden, altijd binnengestaan en weinig gebruikt.
volgens mij heb ik hier een goeie deal aan , maar kunnen jullie mij vertellen uit welk jaar die is, volgens mij uit 2005
groetjes dixy100
heb mij vandaag geregistreerd op dit forum omdat ik een 2dehands racefiets heb aangeschaft , nml een trek alpha 1200 racefiets
voor de somma van 300,00 euro ,ook kreeg ik hier een pompje, verlichting, tasje ,racecomputer, en zelfs een paar shimanoschoenen (ook nog eens mijn maat, 45) bij.
BeschrijvingRacefiets van het merk Trek
Type 1200 Alpha
Frame maat 58cm
Afgemonteerd met Shimano Tiagra
Carbon voorvork
Bontrager velgen en banden
Perfect onderhouden, altijd binnengestaan en weinig gebruikt.
volgens mij heb ik hier een goeie deal aan , maar kunnen jullie mij vertellen uit welk jaar die is, volgens mij uit 2005
groetjes dixy100
oh, hier is de link voor de foto
http://link.marktplaats.nl/470409575" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/470409575" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik twijfel tussen de volgende 2 fietsen:
- Trek 2.5 2011 (afgemonteerd met ultegra)
- Trek madone 3.1 (afgemonteerd met 105)
De 2.5 heeft ultegra, maar de 3.1 heeft een carbon frame. Ze zijn alle 2 in de aanbediening en precies even duur.
Welke zouden jullie kiezen?
- Trek 2.5 2011 (afgemonteerd met ultegra)
- Trek madone 3.1 (afgemonteerd met 105)
De 2.5 heeft ultegra, maar de 3.1 heeft een carbon frame. Ze zijn alle 2 in de aanbediening en precies even duur.
Welke zouden jullie kiezen?
hele mooie fiets
ben nu zo'n 2 weken dagelijks aan het fietsen, echter hoelang duurt het tot je achterwerk een beetje gewend is aan een racezadel.
ik heb er een trekzadel op zitten die er waarschijnlijk ook standaard bijgeleverd was.
heb deze trek fiets 2de hands aangeschaft
tips zijn welkom.
ik heb er een trekzadel op zitten die er waarschijnlijk ook standaard bijgeleverd was.
tips zijn welkom.
-
- Forum-lid
Als je niet het juiste zadel hebt dat bij je past nooit. Zadels zijn zeer persoonlijk. Kan dus zijn dat het zadel dat standaard op je fiets zit niet bij je past.dixy100 schreef:ben nu zo'n 2 weken dagelijks aan het fietsen, echter hoelang duurt het tot je achterwerk een beetje gewend is aan een racezadel.
tips zijn welkom.