Gravel-racers
Ik zou niet voor mechanische schijfremmen gaan. En voor 100 euro meer heb je hydraulisch: https://www.mantel.com/be/cube-cross-ra ... Mjc3RhcnQz
-
- Forum-lid
Bij 12go biking de cross Sl met SRAM Rival 1/11 voor 1199EmileT83 schreef: ↑06 nov 2018 16:59 Ik kwam deze crosser tegen, wat vinden jullie hiervan? Ideeen en of suggesties? Zo op papier is het wel een interessante fiets voor erbij en qua prijs is het ook interessant.
https://www.futurumshop.nl/cube-cross-r ... eren.phtml
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Het heeft even geduurd, maar vandaag een nieuwe shifter ontvangen.
Heeft (volgens bike-discount.de) zo'n 4 weken bij shimano gelegen...
Waarom het zo lang duurt, scheelt dat ik meerdere fietsen heb.
Hopelijk nu geen problemen meer.
Ik heb de laatste ritjes ook wat vervelend voor, de boutjes van de pat komen steeds los, al een paar stuks kwijt (gelukkig wat extra meegekregen van de Chris).
Geprobeerd met Loctite vast te zetten maar het hielp maar een beetje. Na wat nader onderzoeken blijken de boutjes eigenlijk een millimeter of 3 te kort, Ik heb nu wat boutjes gehaald die wat langer zijn, hopelijk is het daarmee opgelost.
Ik heb de laatste ritjes ook wat vervelend voor, de boutjes van de pat komen steeds los, al een paar stuks kwijt (gelukkig wat extra meegekregen van de Chris).
Geprobeerd met Loctite vast te zetten maar het hielp maar een beetje. Na wat nader onderzoeken blijken de boutjes eigenlijk een millimeter of 3 te kort, Ik heb nu wat boutjes gehaald die wat langer zijn, hopelijk is het daarmee opgelost.
Het feit dat de vork uit China komt maakt mij meer nerveuzer....amclassic-fan schreef: ↑12 nov 2018 18:04 Stuurt dat fatsoenlijk? Die vork ziet er wel erg kort uit voor een MTB frame, dat geeft een zeer steile stuurhoek, wat de fiets nerveus maakt.
Geef graag toe als ik ongelijk heb, maar dat komt eigenlijk nooit voor.