Fons bikes
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Jaap Telder
- Forum-lid
Nee hoor, ik heb géén connecties met Fons...

- Lcsmet
- Forum-lid HC
Rose heeft op haar fb pagina in juli 2018 gepost dat wie een Fons kocht en haar coördinaten opgaf een gratis fietsshirt kreeg van haar.
Veel verder moet je het echt niet gaan zoeken.
Veel verder moet je het echt niet gaan zoeken.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Op Twitter gaat Rose helemaal los.
Ik heb even de moeite gedaan om haar tweets te lezen en kan maar één ding zeggen, ze weet echt alles over alles. Haar naam Superrose op dit forum was echt niet gestolen.
Ik heb even de moeite gedaan om haar tweets te lezen en kan maar één ding zeggen, ze weet echt alles over alles. Haar naam Superrose op dit forum was echt niet gestolen.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
... zelfs de jongste hond weet al: Bijt nooit in de hand die je voert
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ze is inmiddels zo slim om het openlijk te doen ipv onder de radar.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
Slim? Of kon ze niet meer anders?daniel1975 schreef: ↑01 jun 2019 07:24 Ze is inmiddels zo slim om het openlijk te doen ipv onder de radar.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Tegenwoordig is ontkennen en liegen en daarna het tegenovergestelde zeggen de nieuwe waarheid...zie Fons/van Gastel en Rose Mentink.
Gewoon lachwekkend en triest, wie neemt Rose Mentink nog serieus, Jos van Gastel van Fons uiteraard, want die was in haar ontkenningsfase al haar sponsor
Gewoon lachwekkend en triest, wie neemt Rose Mentink nog serieus, Jos van Gastel van Fons uiteraard, want die was in haar ontkenningsfase al haar sponsor

Was het maar lachwekkend, het is giftig. Rose is de diefjesmaat van een oplichter en wat zij daar op twitter van maakt, is dat mannen haar aanpakken omdat ze iets tegen vrouwen op racefietsen hebben. En er zijn genoeg mensen, die vooral haar kant van het verhaal horen, die daar gevoelig voor zijn.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
Ik zal er vanavond nog eens even goed voor gaan zitten om Rose haar Twitter door te nemen. Eerst vanmiddag maar een eindje fietsen. Ze gaat wel goed los, zeg.
Zoals @Keezx al opmerkte ze heeft nooit gekoerst. Haar leven hangt van bedenksels aan elkaar. Maar het gaat nu waarschijnlijk een @Rose topic worden.
Zoals @Keezx al opmerkte ze heeft nooit gekoerst. Haar leven hangt van bedenksels aan elkaar. Maar het gaat nu waarschijnlijk een @Rose topic worden.