La Vuelta 2023
-
- Forum-lid
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb mij voorgenomen om hier niet meer op het portret RE te reageren. Zou jij ook eens moeten doen….
Less is bore
Ik zei enkel na deze rit en zeker de laatste 600m "een prachtrenner" , en ik kan daar zoals velen niet anders op zeggen, als er daar graag personen op provoceren moet je je maar tot die wenden, niet tot mij. Sorry .daniel1975 schreef: ↑17 sep 2023 20:31 Ik heb mij voorgenomen om hier niet meer op het portret RE te reageren. Zou jij ook eens moeten doen….
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Het was in ieder geval een mooie offensieve actie van Remco, Ganna, Groves, Kemna en Costa. Ik hou ervan als renners zo koersen en blijkbaar rendeert het want samen goed voor maar liefst winst in 9 ritten. Wat een kanjers.
Jammer dat het op enkele honderden meter voor de streep vandaag over was.
Jammer dat het op enkele honderden meter voor de streep vandaag over was.
-
- Forum-lid
Nu doe je Kuss wel heel erg te kort. Maar volgens mij heb je vaker uitspraken gedaan over Jumbo waaruit blijkt dat er weinig respect is voor de door hen geleverde prestaties. Dus deze woorden kan ik ook niet heel serieus nemen.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mwa, ik deel het wel een beetje. Ondanks dat ik het snap beklijft bij mij ook de gedachte dat Vingegaard de sterkste was. En in sport hoort de sterkste of slimste te winnen imho.
Less is bore