Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Mooie fiets die URS (jammer dat ie niet geschikt is voor mij)
Net nieuwe tandwielen voor de MTB gekocht, 38-24. Beide tandwielen samen waren bij Futurum goedkoper dan enkel het grote in webshops (het kleine kon eigenlijk nog wat langer mee)
Net nieuwe tandwielen voor de MTB gekocht, 38-24. Beide tandwielen samen waren bij Futurum goedkoper dan enkel het grote in webshops (het kleine kon eigenlijk nog wat langer mee)
Een paar baggy broeken bij Decathlon zonder zeemvel. Kan mijn vrouw met de e-bike rijden, en kan ik mee met de gravel. En dan heb ik een "geklede" broek als we ergens een terrasje doen, of een wandeling maken. Want die koersbroek is op zulke momenten "geen zicht" als ik mijn vrouw mag geloven En elke reden is goed om iets fiets-gerelateerd te kopen Wie weet "mag" ik straks nog een blauwe baggy broek kopen.
Nieuw shirtje van Sportful. De vorige reed ik afgelopen donderdag na 2 minuten gravelen kapot aan een uitstekende tak
Een stuurtas van Agu voor de aankomende vakantie. Lijkt me wel handig voor de langere tochten. Ipv een rugzak of de achterzakken helemaal volgestouwd.
Daarnaast nog een Shimano dura ace ketting voor 13 euro op Ali. Dacht voor dat geld kan ik de gok wel wagen Kreeg hem gisteren binnen en hij ziet er origineel uit. Dus misschien goed gegokt.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Mocht je het willen, er zijn onderbroeken met zeem op de markt.i-mac schreef: ↑19 jun 2021 17:04 Een paar baggy broeken bij Decathlon zonder zeemvel. Kan mijn vrouw met de e-bike rijden, en kan ik mee met de gravel. En dan heb ik een "geklede" broek als we ergens een terrasje doen, of een wandeling maken. Want die koersbroek is op zulke momenten "geen zicht" als ik mijn vrouw mag geloven En elke reden is goed om iets fiets-gerelateerd te kopen Wie weet "mag" ik straks nog een blauwe baggy broek kopen.
Uiteraard kan je ook zonder zeem rijden of er een koersbroek onderaan trekken.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Chamois Butt'r Original 235ml
Ook toch maar een CO2 pompje aangeschaft... - SKS Airbuster -
TRIVIO CO2 PATRONEN 16GR 10
Continental Race binnenband 60mm (5stuks)
Camelbak Podium black 710&620 ML (2 verschillende maten ivm plaatsing houder zitbuis op mijn Trek Emonda SL6 disc)
Castelli Endurance 3 Bibshort - Kleur : Black
Castelli Rapido Jersey - Kleur : Military Green
Ook toch maar een CO2 pompje aangeschaft... - SKS Airbuster -
TRIVIO CO2 PATRONEN 16GR 10
Continental Race binnenband 60mm (5stuks)
Camelbak Podium black 710&620 ML (2 verschillende maten ivm plaatsing houder zitbuis op mijn Trek Emonda SL6 disc)
Castelli Rapido Jersey - Kleur : Military Green
-
- Forum-lid HC
Het boek Anna.
Als het goed is komt die vandaag binnen, ik ben benieuwd naar het verhaal achter deze mooie fietsster.
Als het goed is komt die vandaag binnen, ik ben benieuwd naar het verhaal achter deze mooie fietsster.
-
- Forum-lid
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Castelli Premio Black met de "Kies jouw korting op fietskleding" van Futurumshop
Omdat mijn vriendin niet kon wennen aan klik pedalen ben ik op zoek gegaan naar een andere alternatief.........
Voor op der gravel bike een stel magnetische klik pedalen.Zijn in diverse sterktes 100n tot 200n.Heb gekozen voor de 150n uitvoering.
Los raken(klikken als je het zo mag noemen) gaat heel simpel met een draai van de voet.
Waarom deze keuze......dit geeft haar toch het gevoel van vast geklikt zijn op de pedaal en eenvoudiger los te komen bij een stop of onzekere moment.
Phil
Voor op der gravel bike een stel magnetische klik pedalen.Zijn in diverse sterktes 100n tot 200n.Heb gekozen voor de 150n uitvoering.
Los raken(klikken als je het zo mag noemen) gaat heel simpel met een draai van de voet.
Waarom deze keuze......dit geeft haar toch het gevoel van vast geklikt zijn op de pedaal en eenvoudiger los te komen bij een stop of onzekere moment.
Phil
Dat is toch exact dezelfde bewging om uit te klikken bij een gewoon klikpedaal?
Dat ze er moeilijk in zou raken, snap ik nog. Soms Heb ik dat euvel zelf
Dat ze er moeilijk in zou raken, snap ik nog. Soms Heb ik dat euvel zelf
Ja dat klopt.
Ze is een beetje angstig dat ze niet los komt en met de magneten gaat dit voor haar beter.
Ze zit wel vast aan der pedalen maar niet zo vast als een normale klik pedaal.Zolang zij zich er prettig bij voelt en geen angst heeft dan is het prima.
Ze is een beetje angstig dat ze niet los komt en met de magneten gaat dit voor haar beter.
Ze zit wel vast aan der pedalen maar niet zo vast als een normale klik pedaal.Zolang zij zich er prettig bij voelt en geen angst heeft dan is het prima.
Set conti gp5000. De vittoria's die erop lagen begonnen veel kleine sneetjes te krijgen na de nodige duizenden kilometers.
Als ik het hier zo lees zijn dit toch wel zo'n de banden der banden, dus ben benieuwd. Met bruine rand in 25mm. Ik moet zeggen de lichtbeige rand van de vittoria's vond ik niet zo denderend. Die werden erg snel goor. Ik poets mijn fiets maar mijn banden poetsen dat is wel een beetje te voor mij.
Als ik het hier zo lees zijn dit toch wel zo'n de banden der banden, dus ben benieuwd. Met bruine rand in 25mm. Ik moet zeggen de lichtbeige rand van de vittoria's vond ik niet zo denderend. Die werden erg snel goor. Ik poets mijn fiets maar mijn banden poetsen dat is wel een beetje te voor mij.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.