Het rechterpedaal maakt contact via het linkerpedaal, je moet ze alleen linken met elkaar in de favero-app.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
En vervolgens zie het rechterpedaal niet meer in de app??Nordschleife schreef: ↑08 jul 2021 11:45Het rechterpedaal maakt contact via het linkerpedaal, je moet ze alleen linken met elkaar in de favero-app.
Tubes ( 2 stuks 28mm ) en 4 stuks bidons van de Chaves foundation bij Proowned cycling. ( voor bij de Scott )
https://proownedcycling.com/collections ... able-500ml
https://proownedcycling.com/collections ... able-500ml
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Campagnolo remblokken voor carbon wielen (Shimano uitvoering)
Michelin Power bandje voor madam
Michelin Power bandje voor madam
-
- Forum-lid
Edge 530 ter vervanging van mijn good old Edge 500, die begint kuren te vertonen (lege .fit bestanden na het opslaan van de rit). Kijken of deze net zo lang meegaat.
Dag Rene,
Hoe bevallen de schoenen?
Ben zelf op zoek naar beter anatomisch gevormde schoenen en kwam bij Bont uit. Mijn S-works zijn erg smal en liggen in de kast. Giro Empire zijn ok, maar merk dat ter hoogte bal vd voet cq. Gewricht grote teen knelt.
Bedankt.
@indobesar: voor mij zijn het perfecte schoenen ivm brede voorvoet. Ik heb dezelfde maat genomen als mijn dagelijkse schoenen/ sneakers. Ik koop altijd Japanse maatvoering 26.0 ( zit bij mij altijd goed qua lengte ).
Bont schoenen dus ook in deze maat. Qua breedte is mijn voet 104 en 105 mm breed wat perfect gaat in de Bont maatvoering.
Ik heb dezelfde schoen ook in het zwart, en na 20 minuten in een oven van 80 graden heb ik perfect zittende en geen knellende schoenen.
Ik weet niet welke maat jij hebt ( sneakers en of gewone schoen ), want ik heb nog een paar Vaypor van Bont in de te koop sectie staan.
Bont schoenen dus ook in deze maat. Qua breedte is mijn voet 104 en 105 mm breed wat perfect gaat in de Bont maatvoering.
Ik heb dezelfde schoen ook in het zwart, en na 20 minuten in een oven van 80 graden heb ik perfect zittende en geen knellende schoenen.
Ik weet niet welke maat jij hebt ( sneakers en of gewone schoen ), want ik heb nog een paar Vaypor van Bont in de te koop sectie staan.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless