Canyon
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik zou zelfde doen.
Less is bore
Ik heb precies hetzelfde doorgemaakt. Fiets kapot. Gekozen voor carbonreparatie, nog even op doorgefietst en toen verkocht zonder wielen, maar met het eerlijke verhaal.
Vervolgens nieuwe Ultimate SLX gekocht in de End-of-season-sale. Minus de wielen (verkocht, want die had ik nog van mijn oude fttes) kwam ik goedkoper uit dan alleen een nieuw frame. Nieuwe fiets was € 3000, frame € 2500.
En zo heeft elk nadeel een voordeel, want ik rij nu op een nieuwer model, met nieuwe Ultegra groep, en mooiere cockpit, Dus toch een upgrade gehad!
Vervolgens nieuwe Ultimate SLX gekocht in de End-of-season-sale. Minus de wielen (verkocht, want die had ik nog van mijn oude fttes) kwam ik goedkoper uit dan alleen een nieuw frame. Nieuwe fiets was € 3000, frame € 2500.
En zo heeft elk nadeel een voordeel, want ik rij nu op een nieuwer model, met nieuwe Ultegra groep, en mooiere cockpit, Dus toch een upgrade gehad!
-
- Forum-lid
Heb ook een dergelijke schade gehad. Laten repareren en nu al een seizoen (8000 km) mee gefietst. En volgend jaar mag de fiets ook nog blijven. Geen problemen mee ondervonden, geen verschil in rijgedrag.
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
-
- Forum-lid
Canyon heeft nu ook gravelbikes zonder het rare stuur
https://www.canyon.com/nl-be/road/grail ... -0-sl.html
Heel cool. Was al een tijdje op zoek naar een winter fiets, denk dat dit hem gaat wordenEddy Merckx schreef: ↑30 okt 2018 15:31 Canyon heeft nu ook gravelbikes zonder het rare stuur
-
- Forum-lid
Is er iemand met een Ultimate cf slx electric frame die even kan controleren hoe de remkabel in het frame gaat bij het balhoofd?
moet daar nog een kabelstopper in of gaat de buitenkabel direct het frame in?
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
Bij deze, zonder kabelstopper dusjoridebont schreef: ↑02 nov 2018 19:57 Is er iemand met een Ultimate cf slx electric frame die even kan controleren hoe de remkabel in het frame gaat bij het balhoofd? ...
-
- Forum-lid
Ah ok bedankt dan zal ik het zo monterencamu schreef: ↑02 nov 2018 22:09Bij deze, zonder kabelstopper dusjoridebont schreef: ↑02 nov 2018 19:57 Is er iemand met een Ultimate cf slx electric frame die even kan controleren hoe de remkabel in het frame gaat bij het balhoofd? ...
Canyon Aeroad CF SLX 8, Canyon Ultimate CF SLX Ultegra R8050, Cube LTD SL 29 Deore XT
- daniel1975
- Forum-lid HC
De buitenkabel gaat gewoon door het frame neem ik aan? Dan heb je geen kabelstopper nodig.
Less is bore