Bij wielrennen niet te doen inderdaad met die hoge flauwe-grappen-dichtheid, maar bij shorttrack vind ik 'm juist wel goed.
Commentaar op commentaar
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Na het commentaar van de deskundige begrafenisondernemer kreeg de prachtige wielermiddag een slotstuk met de sprekende barbiepop die aan het eind van elke zin drie octaven uit de bocht vliegt. Jammer NOS. Maar het kan nog erger: Hermsen naast Traksel, of andersom.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Zet Marijn de Vries daar ook maar bij.Klein_Verzet schreef: ↑28 apr 2025 12:05 Maar het kan nog erger: Hermsen naast Traksel, of andersom.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Wieleranalist zijn is best een moeilijke opdracht:
Vooraf alle mogelijke kanshebbers op winst of een ereplaats opsommen, de cruciale punten op het parcours vermelden, weten hoe de wind zit, weten of het gaat vriezen of dooien, achteraf de winnaar roemen en vooral weten waarom x of y er heeft naast gegrepen.
Ook moet je voor de vuist opsommen wie totaal ontgoocheld mag of moet zijn.
Kortom, het is allemaal niet simpel.

Een gewone sterveling kan dat allemaal niet weten. Noch de kranten, noch de digitale media publiceren daar iets over.
Voor de dameswedstrijden ben je in België als analist best ex-renster met een zeer bescheiden palmares. Ben je van Vlaamse komaf, dan moet je de G en de H bij de uitspraak wisselen. Ben je van Nederlandse komaf dan kan je zowel de Nederlandse als de Vlaamse tv combineren.
Dat wordt lekker factureren nietwaar.
Vooraf alle mogelijke kanshebbers op winst of een ereplaats opsommen, de cruciale punten op het parcours vermelden, weten hoe de wind zit, weten of het gaat vriezen of dooien, achteraf de winnaar roemen en vooral weten waarom x of y er heeft naast gegrepen.
Ook moet je voor de vuist opsommen wie totaal ontgoocheld mag of moet zijn.
Kortom, het is allemaal niet simpel.
Een gewone sterveling kan dat allemaal niet weten. Noch de kranten, noch de digitale media publiceren daar iets over.
Voor de dameswedstrijden ben je in België als analist best ex-renster met een zeer bescheiden palmares. Ben je van Vlaamse komaf, dan moet je de G en de H bij de uitspraak wisselen. Ben je van Nederlandse komaf dan kan je zowel de Nederlandse als de Vlaamse tv combineren.
Dat wordt lekker factureren nietwaar.
-
- Forum-lid
Dit is een duidelijke manier om iets subtiel aan te geven en toch geen namen te noemen, maar ik mis nog een paar.
-
- Forum-lid
Feel free om aan te vullen.
-
- Forum-lid HC
Zondag zat ik even naar de NOS te kijken/luisteren.
Tom is prettig om aan te horen, in interviews vind ik hem vaak zo'n zeurstem hebben.
Maar op de TV prima, ook niet te serieus gewoon lekker luchtig.
Tom is prettig om aan te horen, in interviews vind ik hem vaak zo'n zeurstem hebben.
Maar op de TV prima, ook niet te serieus gewoon lekker luchtig.
Redelijk te pruimen inderdaad en geen onzin verkocht....
Weet iemand trouwens waarom we tot nu toe Stef Clement niet hebben gehoord?
PS, naar de Belgen kijk ik eigenlijk alleen als het nergens anders te zien is, ze verslaan wielerwedstrijden met een loodzware ernst waar ik niet (meer ) tegen kan.
Weet iemand trouwens waarom we tot nu toe Stef Clement niet hebben gehoord?
PS, naar de Belgen kijk ik eigenlijk alleen als het nergens anders te zien is, ze verslaan wielerwedstrijden met een loodzware ernst waar ik niet (meer ) tegen kan.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
Helaas vind ik shorttrack geen r**t aan...Mehekachtohapi schreef: ↑28 apr 2025 09:18Bij wielrennen niet te doen inderdaad met die hoge flauwe-grappen-dichtheid, maar bij shorttrack vind ik 'm juist wel goed.
Only two things are infinite: the universe and human stupidity...
-
- Forum-lid
Ik kijk er ook niet naar, is eerder iets voor kinderen.
Dat is nogal kort door de bocht
- daniel1975
- Forum-lid HC

Een van de leukste schaatsonderdelen. Maar dat zal wel door mijn eeuwige jeugdigheid komen

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!