Jan Janssen
-
- Forum-lid
BELANGRIJK VOOR DEELNEMERS JAN JANSSENFORUMRIT DE 19E!!
Er is e.e.a. veranderd in het programma voor aanstaande zaterdag dit ivm het grote aantal deelnemers en om de privacy te waarborgen van de dames
Iedereen ontvangt vanavond per mail het definitieve programma!
Er is e.e.a. veranderd in het programma voor aanstaande zaterdag dit ivm het grote aantal deelnemers en om de privacy te waarborgen van de dames
Iedereen ontvangt vanavond per mail het definitieve programma!
Zo, het fietsie is gepoetst, vanavond nog even achter de derny fietsen en we zijn klaar voor zaterdag!
-
- Forum-lid
Mannen en vrouwen het gaat weer een superdag worden! We hebben een teamcaptain die het tempo aangeeft, bij pech onderweg zo veel kennis bij ons dat van vertraging geen sprake kan zijn, een bijna professionele cameraploeg die weer zorgt voor bewegende beelden, een geweldige catering, prima fietsweer, een gezellige club en super gastheren(vrouwen)! Kortom een TOP dag!
@ carel de startlijst ligt bij de fabriek voor jou.
@ carel de startlijst ligt bij de fabriek voor jou.
Veel plezier mensen en geniet van deze mooie gelegenheid bij de Firma Janssen en gastvrijheid.
Gr
Hans
Helaas zal ik er bij kunnen zijn ivm blessure.
Gr
Hans
Helaas zal ik er bij kunnen zijn ivm blessure.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
-
- Forum-lid
@hm2694 Hans jammer dat je er niet bij kunt zijn!
Jammer Hans.. Camera ploeg? Zozo het kan niet op! Heb er zin in!
-
- Forum-lid
Bewegende beelden van de tocht! Om weer te bekijken op www.janjanssenforumrit.nl
Over dat vallen kan ik meepraten ja. Is idd errrrg glas op de weg. Reed een bochtje in wat ik al jaren doe alleen nu was ik bij het insturen meteen mijn voorwiel kwijt. Inmiddels is de wond aan het genezen maar zelfs na een week voel ik het nog. Hopelijk morgen niet al te veel last...
bewijs (smakelijk ) :
bewijs (smakelijk ) :