Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Nog gefietst vandaag?

neos
Forum-lid

neos 15 dec 2005 11:48

Om 9:00 langs de niers richting Asperden en aan de andere kant van het riviertje terug om 10:20 terug in Heijen .
Flink doorgetrapt dus aardig moe
cornelli racing cycles Uden

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 15 dec 2005 12:25

da in den bosch klinkt echt goed en ik wil ook zeker een keer komen fietsen, maar dan moet ik wel ons mam overhalen om in ut donker te mogen fietsen, want ons mam is bang dat me dan iets overkomt. 
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

cor01
Forum-lid

cor01 15 dec 2005 22:29

Had vandaag het geluk dat ik voor mijn werk veel moest fietsen..! Kon ik rustig het melkzuur een beetje uit mijn beentjes trappen. Dat was na gisterenavond wel nodig. Alles bij elkaar zo'n 30 km gefietst vandaag. Wel op m'n gewone fietsje dat wel..!
@madone 5.9: Rondje is ongeveer 1.5 km lang. 5  bochten en 2 flauwe..!
@Big Rosa: Goed nieuws...! Ik hoop dat het herstel ook voorspoedig verloopt..Sterkte...!
"Afstappen is geen optie"

veeteetje
Forum-lid

veeteetje 16 dec 2005 08:57

Gisteren 2 uur en 3 minuten gespind... pfff... Een beetje mijn eigen programma gedraaid; stukje intensief en dan weer herstel. Ging best leuk. Uiteindelijk gem. Hf van 136 en max van 184.

coulthard
Forum-lid

coulthard 17 dec 2005 18:15

Vandaag clubtraining door het prachtig mooie witte twentse landschap. Met name in het lutterzand actief geweest. Toch nog iets meer dan 10 man opkomst. In totaal bijna 3 uurtjes gereden. Zelf daarna nog even 45 min. op de tacx gezeten.Opsomming:- 2x over de kop geslagen- 1x frontale aanrijding (met tikkertje)- 2x zijwaartse aanrijding (met tikkertje)- 3x een zijwaartse glibber valpartij door de bocht- 1x wedstrijdje gewonnen
Resultaat:- een scheef stuur- haperende achtederailleur- gloednieuwe remblokjes geheel verdwenen
Maar het was wel een prachtig mooie training. Gelukkig hoeft de fiets nog maar 1 zo'n training te doorstaan, daarna gata hij weer richting de zolder.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

cor01
Forum-lid

cor01 17 dec 2005 21:16

Nou ik heb het iets rustiger aan gedaan Coulthard....
Omdat ik dit weekend moet werken en mijn gewonen fietsje bij de fm staat besloot ik maar weer eens met de racer naar het werk te trappen. Dat was lachen vanochtend. Voor het eerst van m'n leven met de racer door de sneeuw. Zoiets idioots heb ik zelfs in mijn eerste wielerleven nog niet gedaan.
Na mijn werk dat een ommetje gemaakt van zo'n 35 km. Lekker rustig in een lage versnelling. De sneeuw was grotendeels verdwenen en ik kreeg toevallig geen sneeuwbui over me heen.
"Afstappen is geen optie"

jimbo
Forum-lid

jimbo 18 dec 2005 15:06

Nou, ik kom net uit het bos. 2 uur lekker door de blub "crossen". Er lag ook nog volop ijs en sneeuw, erg mooi. Het was wel lekker, gewoon zonder rekening te houden met hartslag zones doortrappen. Ben benieuwd of ik morgen vroeg nog zo over denk.
CC, agr 100; limo 100

cascarsi
Forum-lid

cascarsi 18 dec 2005 15:35

vandaag 54 km door de bosse hene gedaan. Het was lekker fietsweer en het ging ook weer redelijk lekker maar ik merk wel dat ik de komende tijd wat meer moet gaan fietsen want het gaat achteruit in plaats van vooruit , maardat komt alemaal wel goed
pijn is een emotie<br>
emotie kun je uischakelen

lookie
Forum-lid

lookie 18 dec 2005 20:21

Jazekerrrrr!
Vanmorgen de laatste wedstrijd van een veldritcompetitie gereden(MTB-klasse). Hadden vandaag een lekker bochtig parcours, met een paar taluudjes erin, en dat alles afgedekt met een laagje sneeuw! Ging me wel aardig goed af, het was wel oppassen dat je de aansluiting niet verloor, met met al de achterblijvers op het smalle parcours. Vandaag 2e, overall 2e
Top weertje vandaag trouwens!
<a target="_blank" href= "http://lookie.web-log.nl">Lookie iz &#111;nline</a>&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Lookie(ex-gaartman)

casran
Forum-lid HC

casran 19 dec 2005 00:19

De ploegleiding had er dit weekend niets beter op gevonden dan de renners voor 't eerst samen te roepen voor een gezamelijke training... Een stageweekend in Duitsland, met de mountainbike. Volledig in de sneeuw!  Gisteren hebben we een paar fikse sneeuwbuien en een heuse sneeuwstorm (enorm pijnlijk en koud) over ons gekregen; vandaag viel het beter mee. Ik heb er vooral voor gezorgd geen blessures door zware valpartijen op te lopen. Naast de trainingen was het wel leuk "socializen".

www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

bike_add1ct
Forum-lid

bike_add1ct 19 dec 2005 02:01

Wow, ziet er gaaf uit daar Pieter. Niets leukers dan lekker raggen met de MTB door de sneeuw.

Mijn MTB ritje vandaag was minder fortuinlijk. Met een clubgenoot begonnen aan de Gulpenroute, lekker veel bagger maar dat had ik wel verwacht. Op een glibberige strook bergop zag ik opeens een takje op mjn band plakken en toen ik die eraf haalde bleek hij met een doorn in mijn band te steken. "Pfffft" zei die. Nog even kunnen doorfietsen totdat hij toch echt vervangen moest worden. Biba eruit, biba erin, oppompen, 'pfffft". Nieuwe biba ook lek! Was ook een ontzettend oud en geplakt geval (dit was mijn 2e keer lek in 5 jaar mtben), had blijkbaar weinig zin in modderhappen en kou lijden. De biba van m'n clubmaat had een autoventiel en die luste m'n velg niet...
Dus was het plan om de dichtbijzijnde asfaltweg te zoeken en daarop rustig naar huis te peddelen en af en toe de band op te pompen. IJskoud onderhand door het vele stilstaan... de afdaling van de Koning van Spanje overleefd en toen bij MTB verhuur Rocca in Gulpen aangeklopt om om een plakkertje te vragen. Daar werden we door twee lieve vrouwkes geholpen en ik mocht zelfs een compleet nieuwe biba hebben en die monteren in hun werktplaats. Thanks again!

Toen naar huis... Koud...

Plaats reactie