Retro / oudere fietsen
Ik voel ook enig enthousiasme
hee Chrissiewizzy,
schoon stukje "oldsteel".
schoon stukje "oldsteel".
- Le Grimpeur
- Forum-lid
't Ziet er inderdaad erg fraai uit, als nieuw! (Leuke achtergrond ook )chrissiewizzie schreef:Ik heb m'n frame vandaag opgehaald en ben heel erg blij met het resultaat!...
60 x Ventoux
Veel werk heb ik niet gehad, een oudbollige slecht gemonteerde en bedrade snelheidsmeter van cateye eraf, gekleurde tape aan het stuurlint vervangen door zwarte tape, bidonhouder ondertussen hersteld, wat stof afdoen, ketting schoonmaken en terug invetten. De voethaken in plastic waren helaas stuk, heb ze proberen te plakken maar zullen niet meer bruikbaar zijn vrees ik.
Ik denk dat deze nog veel kilometers zal malen.
Carver
Ik denk dat deze nog veel kilometers zal malen.
Carver
Mooi fietsje hoor, spuitwerk is zeer netjes gedaan. Ik je tzt nog wel eens een berichtje sturen over het hoe, wat en waar, m'n eigen Gazelle moet ook een keer.chrissiewizzie schreef:Witte decals = wit zadel = wit stuurlint = witte kabels.
Voor wat betreft dat witte, ik heb ook een rode met witte decals en heb net witte kabels en wit stuurlint besteld. Over het zadel twijfel ik nog, een Turbo past op zich ook qua tijd goed bij m'n frame, maar niet bij de afmontage, denk dus dat het eerder een Flite-achtig ontwerp gaat worden.