Van simpele km-tellers tot vermogensmeters en GPS

Garmin Edge 1000

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 03 apr 2017 15:11

Voorlopig wacht ik nog even met de nieuwe update... ;)
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

danny1909
Forum-lid

Gebruikersavatar danny1909 03 apr 2017 16:45

Gera schreef:na de update naar 12.1 nog niet gebruikt maar in garmin connect geeft mijn max en minimale cadans 1 aan terwijl er wel grafiek is en ook tijdens rijden hij cadans aangeeft
nog iemand dit probleem?
12.1 update zou met connect iets doen maar of dat opgelost is?
Nergens last van:

https://connect.garmin.com/modern/activity/1653355655
Bianchi Sempre Pro, Merida Big Nine XT edition 2016

Einstein
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Einstein 04 apr 2017 09:36

danny1909 schreef:
Gera schreef:na de update naar 12.1 nog niet gebruikt maar in garmin connect geeft mijn max en minimale cadans 1 aan terwijl er wel grafiek is en ook tijdens rijden hij cadans aangeeft
nog iemand dit probleem?
12.1 update zou met connect iets doen maar of dat opgelost is?
Nergens last van:

https://connect.garmin.com/modern/activity/1653355655
Leuk rondje, ga ik ook eens proberen. Woon vlakbij Voorburg.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein

i-mac

i-mac 04 apr 2017 09:58

Pfff, vorige week mijn Edge 1000 opgestuurd met UPS (alles geregeld door Garmin zelf). Via het track systeem van UPS blijkt dat het pakje nog steeds ligt waar ik het bracht. Daar bevestigen ze echter dat het werd afgehaald door UPS. Als dat maar goed afloopt ...

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 04 apr 2017 13:27

naar altijd, maar gewoon rustig afwachten, vroeger hadden w edie track en trace niet en toen ging het ook meestal goed. Van mij is nu ook een pakje a 60 euro kwijt. Ik denk dat Garmin nu zelfs de verantwoordelijkheid draagt.
Afbeelding

Pieter883
Forum-lid

Gebruikersavatar Pieter883 04 apr 2017 13:31

Woefdram schreef:Tsja, zeg het maar http://www8.garmin.com/support/download ... sp?id=6735
Ik had het probleem dat de fotos die ik onderweg maakte niet op de juiste plaats op de kaart getoond werden maar allemaal helemaal aan het einde van de rit. (ofja probleem.. probleem.., mini-issue). Maar sinds de nieuwe update is dat op de een of andere manier verholpen :like:

wrc1
Forum-lid

Gebruikersavatar wrc1 05 apr 2017 14:53

weet er iemand hoe ik de originele kaarten (west europa) van garmin terug op mijn edge kan krijgen. Ik heb, hoe dom ook, die kaarten verwijderd. Er kwam telkens de melding dat mijn kaarten vergrendeld waren(na een update van mijn edge) en ik had ergens gelezen op internet dat je ze mocht verwijderen en zo via garmin express ze er terug kon opkrijgen.

Mijn edge hangt al zo'n 6 uur aan mijn pc maar hij blijft maar synchroniseren en er komt geen map op. De map geocode map eu is ook weg. Enkel de standaard kaart staat er nog op. Maar hier ben ik niet veel mee voor navigatie.

Ik weet wel dat je de openstreet maps kaarten kan installeren op je edge maar die worden niet geupdated via garmin express, denk ik toch of ben ik verkeerd.
---
Pinarello Dogma 65.1 - Bianco rosso - Mavic Cosmic Carbone SLE

nijkie
Forum-lid HC

Gebruikersavatar nijkie 05 apr 2017 16:57

Als je 1x per jaar de ofm of osm vervangt is dat meer als genoeg.En in je eigen omgeving ken je de meeste wegen toch wel en als nieuwe bouwen zie je dat ook.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.

i-mac

i-mac 05 apr 2017 18:00

Sieper schreef:naar altijd, maar gewoon rustig afwachten, vroeger hadden w edie track en trace niet en toen ging het ook meestal goed. Van mij is nu ook een pakje a 60 euro kwijt. Ik denk dat Garmin nu zelfs de verantwoordelijkheid draagt.
Ik stuurde aannUPS en Garmin een mail. Volgens UPS was het pakje nog niet afgehaald. Volgens de dame waar ik het pakje afleverde is het wel,meegestuurd. Garmin liet me weten dat ik in gaval van verlies een nieuw (refurbished?) toestel ontvang, en ze de relening sturen aan UPS.

i-mac

i-mac 06 apr 2017 19:20

Na een week is mijn pakje boven water gekomen. Maar het is nog steeds niet richting Garmin. Aan dat tempo heb ik eind mei een ander toestel ...
Laatst gewijzigd door i-mac op 06 apr 2017 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 06 apr 2017 19:23

Klote. Zo lang maar even je telefoon gebruiken.
Afbeelding

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 06 apr 2017 19:52

i-mac schreef:Na een week is mijn pakje boven water gekomen. Maar het is nog steeds niet richting Garmin. Aan dat tempo heb ik eind mei een ander toestel ...
Dan ging het in mijn geval via Futurum toch allemaal net iets sneller.
Het was een defecte Garmin 800, maandag op de post en zaterdag werd er een nieuw toestel geleverd. :-)
I know myself like no one else
Nothing to defend

Plaats reactie