Waarschijnlijk zit er ergens een deling door de groep-factor en die is inderdaad alleen bij Campers ongelijk nul.Erik schreef:Zo, na een avondje theater is een goed glas Penderyn Welsh whisky een mooie begeleiding van dit steeds mooier wordende topic.
Mag ik overigens als Campabiniere erop wijzen dat in iedere formule de aanschaf van een niet Campa afgemonteerde fiets als uitkomst een rekenfout aangeeft?
Wat is fout, wat kan echt niet?
Lol, avondje weggeweest en meer dan 10 pagina's achter in dit topic.
Mijn complimenten voor Pruller, 53x11 en Kilowatt die de boel hier heerlijk hebben weten te trollen.
Je weet het tegenwoordig niet meer hė,... Ik bedoel, wanneer weet je nog of iemand serieus is?
Zo hoorde ik onlangs dat we misschien ook geen Zwarte Piet meer krijgen. Haha... Nou zeg, hoeveel gekker moet het nog worden in dit landje?
Mijn complimenten voor Pruller, 53x11 en Kilowatt die de boel hier heerlijk hebben weten te trollen.
Je weet het tegenwoordig niet meer hė,... Ik bedoel, wanneer weet je nog of iemand serieus is?
Zo hoorde ik onlangs dat we misschien ook geen Zwarte Piet meer krijgen. Haha... Nou zeg, hoeveel gekker moet het nog worden in dit landje?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Als het dan toch nog verder afwijkt van het fietsen; ons lokale Sinterklaas comité heeft via het lokale suffertje laten weten dat ook dit jaar "de pieten weer pikzwart zullen zijn, compleet met rode lippen en gouden oorringen".Fisker schreef: Zo hoorde ik onlangs dat we misschien ook geen Zwarte Piet meer krijgen. Haha... Nou zeg, hoeveel gekker moet het nog worden in dit landje?
Gewoon lekker recht door zee, geen gezeur, dit kan dus echt nog steeds.
Over de 6K kostende fietsen is wat mij betreft het bier en chips wel op, gaat nergens meer over.
-
- Forum-lid
Die fietsvakantie moet je zeker gaan doen, ik bespeur zelfs een klein beetje jaloezie in mijn systeem want: Man wat ga jij nog veel mooie nieuwe dingen mogen ontdekken. Ga lekker tegen de bergen op jagen en flits er daarna als beloning weer zo vlug mogelijk vanaf, je zal ontdekken dat juist wanneer je jezelf en je fiets tot het uiterste test je ook de voor- en nadelen van: goed-beter-best materiaal gaat ondervinden. Geloof me: op een klim van 26km heb je tijd genoeg om je te beseffen dat iedere gram wel telt en wanneer je jezelf daarna naar beneden mag storten in de afdaling dan is het toch stiekem wel een uitermate fijne gedachte om een stabiel en voorspelbaar platform onder je kont te hebben dat precies doet wat jij wilt wanneer jij het wilt. De zin en de onzin van (te) dure fietsen en voor wie ze waard zijn, en een online discussie hierover, is een uitermate amusante bezigheid, maar voordat je je hier aan waagt is het misschien wel raadzaam om eerst wat meer ervaring op tedoen, zowel voor wat betreft de verschillende fietsen die je bereden hebt als het terrein waarop je ze getest hebt, om echt te weten waarrover je het hebt.Pruller schreef:. haha. Ik heb inderdaad nog nooit boven een cat3 geklommen en daar is niet om voor te schamen vind ik hoor, anders zou ik het ook niet met jou delen Wat je in mijn onderschrift ziet is mijn complete sportverleden, als je goed kijkt zie dat ik dit jaar voor het eerste een compleet seizoen heb gefietst. Ik heb simpelweg nog geen tijd gezien om een fietvakantie te gaan doen en wat bergen te trotseren.
Ik heb net deze vermakelijke prietpraat der wijzen zitten scannen en ai ai wat heb ik het mijzelf moeilijk gemaakt. Ik heb geen recht mijn mening te ventileren, aangezien ik verworden ben tot een weifelende tiener in wielerland, nog volledig op zoek naar een identiteit...... Campa adept, maar Shimano onderdelen op crosser, ass saver op crosser, ge-hypte en über-marketing spullen van Assos, Castelli en Sportful, maar schoenen van de Aldi, sokken van fietskledingvoordeel.nl en beenwarmers uit China, 3 fietsen en met de juiste motieven en plek aan de muur zou een vierde kunnen, een Amerikaan (en daar nog gefabriceerd), een Hollander en een Chinees, maar samen nog geen 6k...... En zo kan nog wel even doorgaan.
Maar 'pruller', ik heb wat gevonden! Een crosser en miemelen over regen? Daar houden we juist van!
Nu weer de kinderen toespreken. Die hangen hier al in de gordijnen vanwege de aankomst van Sint en Pieten.
Maar 'pruller', ik heb wat gevonden! Een crosser en miemelen over regen? Daar houden we juist van!
Nu weer de kinderen toespreken. Die hangen hier al in de gordijnen vanwege de aankomst van Sint en Pieten.
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Tja ach, er is niets zo makkelijk als iemand met Asperger in de maling nemen. Het had nog 5 jaar door kunnen gaan. Kilowatt en 53x11 ken ik inmiddels een beetje, Pruller niet.Fisker schreef: Mijn complimenten voor Pruller, 53x11 en Kilowatt die de boel hier heerlijk hebben weten te trollen.
Mocht je het zelf nog niet gededuceerd hebben; ik ben dus de forum-idoot, zelfs fietsen kan ik niet, ik ben al blij dat ik weet waar de voorkant van mijn fiets zit. Er zijn maar twee dingen waar ik matig succesvol in ben; het gelukkig maken van lapjespoezen en anderen aan het lachen maken. De rest hoef ik niet eens te proberen.
Overigens heb ik gisterenavond nog berekend dat mijn fietsen (4 en een frame) gemiddeld 67 euro hebben gekost, dat moet nog net kunnen toch?
Veni. Vidi. Fietsie.
Niet voor niets dat ik dit topic wel las maar niet reageerde. Tevens zal het me jeuken wat iedereen koopt en vindt van wat anderen kopen al heb ik er wel een mening over.TumTumTum schreef:Tja ach, er is niets zo makkelijk als iemand met Asperger in de maling nemen. Het had nog 5 jaar door kunnen gaan. Kilowatt en 53x11 ken ik inmiddels een beetje, Pruller niet.Fisker schreef: Mijn complimenten voor Pruller, 53x11 en Kilowatt die de boel hier heerlijk hebben weten te trollen.
Zoals ik heb gelezen en begrepen valt dat niet kunnen fietsen best wel mee dus jezelf niet in een hoek duwen. FoeiTumTumTum schreef: Mocht je het zelf nog niet gededuceerd hebben; ik ben dus de forum-idoot, zelfs fietsen kan ik niet, ik ben al blij dat ik weet waar de voorkant van mijn fiets zit. Er zijn maar twee dingen waar ik matig succesvol in ben; het gelukkig maken van lapjespoezen en anderen aan het lachen maken. De rest hoef ik niet eens te proberen.
Overigens heb ik gisterenavond nog berekend dat mijn fietsen (4 en een frame) gemiddeld 67 euro hebben gekost, dat moet nog net kunnen toch?
Je hebt dan twee dingen waar je goed in bent. Velen hebben niet 1 ding waar ze goed in zijn
Laat de trollen elkaar verder lekker afmaken. Pak er een kop thee oid bij en laat de revue aan je passeren.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Blij dat ik kan melden dat ik volgens bovenstaande formule tijdens mijn zojuist afgelegd reacreatief rondje fietsen € 26,76 aan de legitimatiepot toe heb kunnen voegen.Pruller schreef:(1- (TraagheidFactor/ Leeftijd )) * Gemiddelde afstand per jaar = Prijs fiets.
We sparen uh fietsen door.
Daar heb je gelijk in. Alleen ik probeerde een discussie op gang te zetten waarom je vind dat je het mooie materiaal mag rijden en niet zozeer of je beter ultegra of dura ace groep op je fiets hoort. Ik begrijp dat bij Erik de formule zelfs zo is, dat zonder campa hij een error krijgt. Kijk dat soort berekingen gaat mij ook boven de pet en kan goed begrijpen dat hij die error krijgtDer Schlucht schreef: De zin en de onzin van (te) dure fietsen en voor wie ze waard zijn, en een online discussie hierover, is een uitermate amusante bezigheid, maar voordat je je hier aan waagt is het misschien wel raadzaam om eerst wat meer ervaring op tedoen, zowel voor wat betreft de verschillende fietsen die je bereden hebt als het terrein waarop je ze getest hebt, om echt te weten waarrover je het hebt.
Desalniettemin vind ik trouwens wel dat je altijd een mening mag hebben. Heb net MTB route Dorst gereden, uiterst amusant maar vond het behoorlijk technisch. Iemand die al 10 jaar op de crosser zit zal waarschijnlijk zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat het voor hem/haar weinig uitdagend is.
Zie boven..JoostG schreef:
Ik heb geen recht mijn mening te ventileren, aangezien ik verworden ben tot een weifelende tiener in wielerland, nog volledig op zoek naar een identiteit
Ik heb me maar vermand en vandaag de MTB route in Dorst gereden in de regen. Wat kwam ik terug als een 'Vêrreke' niet normaal Lekker door de blubber, derailleur liep wel een paar keer vast, das minder want daardoor lag ik bijna een paar keer op de grond. Jammer dat Strava weer es niet meewerkte, nou ja ligt eigenlijk niet aan strava, gewoon geen GPS ontvangst . Ik denk dat ik vanaf nu strava thuis aanzet en dan crop ik de autorit wel uit te activiteit.JoostG schreef:
Zeker slecht fietsweer, dat er zo massaal verveeld en gereaguurd wordt.
Toch vandaag maar even de ATB door de modder getrokken. Moeilijk te zeggen of ik nu als een zwarte piet of een stroopwafelpiet thuis kwam.
Het valt me overigens op dat in het topic over de toegestane (sec!) fietsprijs:
- in de formule nog geen term in de noemer is opgenomen die de maat van de penis van de eigenaar noemt
- geen vergelijk is gemaakt met volstrekt verkeerde miezerige mannetjes en hun al dan niet quasi vechthonden
- er nog geen referentie aan het nazisme gemaakt is - hoewel 'stijlpolizei' al aardig in de buurt komt...
Ik ben vijftig+, weeg 10 kg te veel en heb een Rohloffnaaf op de ATB; mag dat?
Toch vandaag maar even de ATB door de modder getrokken. Moeilijk te zeggen of ik nu als een zwarte piet of een stroopwafelpiet thuis kwam.
- in de formule nog geen term in de noemer is opgenomen die de maat van de penis van de eigenaar noemt
- geen vergelijk is gemaakt met volstrekt verkeerde miezerige mannetjes en hun al dan niet quasi vechthonden
- er nog geen referentie aan het nazisme gemaakt is - hoewel 'stijlpolizei' al aardig in de buurt komt...
Ik ben vijftig+, weeg 10 kg te veel en heb een Rohloffnaaf op de ATB; mag dat?
Laatst gewijzigd door martinbo op 16 nov 2014 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat gaan we voor vrouwen invullen bij punt 1? De maat van de yoni? En hoe gaan we die meten? Vragen vragen...martinbo schreef:Zeker slecht fietsweer, dat er zo massaal verveeld en gereaguurd wordt.
Ik ben vijftig+, weeg 10 kg te vel en heb en Rohloffnaaf op de ATB; mag dat?