Het grote domme vragen topic
Politici in al dan niet democratisch geregeerde landen willen bijna altijd een goede, stoere indruk op het stemvee/klootjesvolk maken.
Of ze nou ziek zijn of niet, elke gelegenheid om een puntje te maken wordt aangegrepen.
Of ze nou ziek zijn of niet, elke gelegenheid om een puntje te maken wordt aangegrepen.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ze doen graag of ze hard werken, vergaderen tot een stuk in de nacht (maar dan wel tot 's middags in hun nest liggen) en doorwerken als ze 'ziek' zijn.
Uiteindelijk vreten ze een hele dag niets uit, daar hebben ze 'slaafjes' voor (kabinetsmedewerkers noemen ze dat)
Bij ons in België is het duidelijk dat je best 2 jaar zonder regering kan en dat het dan net even slecht loopt als wanneer er wel een regering is.
Uiteindelijk vreten ze een hele dag niets uit, daar hebben ze 'slaafjes' voor (kabinetsmedewerkers noemen ze dat)
Bij ons in België is het duidelijk dat je best 2 jaar zonder regering kan en dat het dan net even slecht loopt als wanneer er wel een regering is.
Ik vermoed dat mensen wel een soort valrichtingsvoorkeur (bestaat dat woord?) hebben en dat zij in staat zijn een val in die richting beter op te vangen, waardoor de schade wellicht minder zal uitpakken.Rubik schreef: ↑16 dec 2020 16:31 Aangezien dit het domme vragen topic is --> zou er een statistisch relevant verschil zijn tussen de hoeveelheid schade links en rechts?
De ene keer dat ik gevallen ben met echte schade (n=1 dus) was mijn linker shifter totaal afgebroken. Als dit maar vaak genoeg het geval is krijg je waarschijnlijk "schaarste" in linker shifters, vandaar hogere prijs.
Ik denk dat , als je alle valpartijtjes op een hoop zou kunnen gooien en schiften tussen links en rechts, dat er een kleine plus zou kunnen zijn bij de schuivertjes over links, omdat meer linksom gereden wordt en men meer risico neemt, dat ook meer afgestraft wordt.
Of dit waar is durf ik niet te beweren, noch of het iets te maken heeft met het aanbod in enkele shifters links of rechts.
Of dit waar is durf ik niet te beweren, noch of het iets te maken heeft met het aanbod in enkele shifters links of rechts.
Herhaal dit niet onnodig
Die vraag geeft exact het zelfde resultaat als gezondheids'freaks' die niet roken, geen vlees eten, geen alcohol drinken, fanatiek sporten etc etc maar wel ieder weekend de neus poederen.
-
- Forum-lid
Lees het topic hoe corona jouw leven beïnvloedt en je ziet dat een groot deel van de wappies veelal op een fiets zit.
Michiel
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Lees het topic hoe corona jouw leven beïnvloedt en je ziet dat een groot deel van de niet-wappies veelal op een fiets zit..fietsvriend schreef: ↑23 dec 2020 10:49Lees het topic hoe corona jouw leven beïnvloedt en je ziet dat een groot deel van de wappies veelal op een fiets zit.
No shit sherlock.., op een fietsforum zit iedereen wel eens op een fiets! Weinig onderscheidends aan hiero.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Haha. Je snapt best wat ik bedoel.
Michiel