Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Olijfjes en pinnetjes voor de voorraadkist had ik ook nog besteld - en wat een crime om zowel hydraulische kabel als schakelkabel door het Pro Discover stuur te krijgen. Ook nog een remleiding knipper besteld - XTR 160 schijf voor 160/160 setup en nog een BMC toptube tas voor de URS.
Morgen komt de zadelpen met setback binnen dus kunnen we een rondje gaan testen. Nog wel effe wachten op de wielen uit Duitsland.... ( man man wat zijn die sloom. Ik zou bijna nog zeggen : Langzamer dan de Franse Post , en die staken 8 van de 10 dagen )
Morgen komt de zadelpen met setback binnen dus kunnen we een rondje gaan testen. Nog wel effe wachten op de wielen uit Duitsland.... ( man man wat zijn die sloom. Ik zou bijna nog zeggen : Langzamer dan de Franse Post , en die staken 8 van de 10 dagen )
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Een pedelec helm voor mevrouw havana
Een Tubolito gravel 80 mm
een Campagnolo body (shimano) voor mijn Bora's
Een Tubolito gravel 80 mm
een Campagnolo body (shimano) voor mijn Bora's
Fizik Antares R1 Open carbon regular - Braided rails bij Futurum met een mooie korting. Ter vervanging van het vlakke WTB zadel op de BMC URS, of het gaat op de Holdsworth en dan komt de Berk Lupina op de BMC ..
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Goed te lezen, gelijk ook maar 1 besteld.het lijkt erop dat deze eruit gaat.
Voor mij na lang zoeken een heerlijk zadel
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Shadowstand. Prijzig voor een stukje plastic wel. Kon ik evengoed zelf fixen maar besteld in een 'ah ja, wathever'-bui
Siroko Hadknott Pass Jerey.
Ben al een paar weken aan het loeren tot m'n maat weer voorradig is.
Plots weer 1 exemplaar beschikbaar dus snel geklikt.
Siroko Hadknott Pass Jerey.
Ben al een paar weken aan het loeren tot m'n maat weer voorradig is.
Plots weer 1 exemplaar beschikbaar dus snel geklikt.
Er zijn twee versies. Ook een hogere zodat de pedaalarmen wel goed staan. Maar die is ca 27 cm hoog en dat steek ik dan niet in m'n achterzakje.
En ik zou nog bewust de pedalen verkeerd zetten. Als iets 'moet', durf ik al eens tegendraads doen
De West-Vlaamse koppigheid Ik ben ook af en toe tegentjok (averechts). Voor mijn rit van vandaag, om alle velominati adepten op stang te jagen, heb ik een recent aangekochte (om niet off-topic te gaan) witte koersbroek aangetrokken.
Daar moet ik me dan weer bij aansluiten