Raad de G.E.
-
- Forum-lid
Het zal wel met het parcours van het NK wielrennen te maken hebben..... Ligt daar soms het onverharde hellinkje dat ze gaan asfalteren?
Dat is inderdaad wat ik zocht ! Het pad tussen de Kloosterlindeweg en de Graaf Saffenburgweg ("Duivels Bosch" of "de muur van Rolduc") wordt geasfalteerd en belooft de scherprechter te worden van het NK 2012 (en 2013?).
afrit13, aan jou.....
afrit13, aan jou.....
-
- Forum-lid
Nieuwe opgave dan maar weer: deze keer géén watertoren (wel water), wel fietsgerelateerd, niet in Italie... en volgens mij ook niet al te moeilijk.
Remouchamps, op naar de Redoute.....
-
- Forum-lid
Helemaal goed.... en ook de plek waar Luik-Bastenaken-Luik 2x langs komt.wido schreef:Remouchamps, op naar de Redoute.....
De beurt weer naar wido
Marktplaats is uit de tijd. Fiets(band)en koop je tegenwoordig via Google Earth. !!
Maar waar ?????
Maar waar ?????
- timofietst
- Forum-lid
Het lijkt me ergens in Afrika...maar da's zó groot...
-
- Forum-lid
En toch is ie best makkelijk te vinden
- timofietst
- Forum-lid
...zal ik Google Image Search dan maar eens proberen?afrit13 schreef:En toch is ie best makkelijk te vinden
Helemaal goed, maar die paar vierkante meter érgens in Afrika vindt je uiteraard niet door op Google Earth/Maps te gaan zoeken.timofietst schreef:Het lijkt me ergens in Afrika...maar da's zó groot...
Zoals afrit13 al zei, een beetje slim googelen zou je snel naar de oplossing moeten brengen
Ouagadougou, Burkina Faso?
Chi va piano, va sano e va lontano !
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
Colnago Active B-Stay
Colnago Ace 2010
http://goosman41.blogspot.com
- timofietst
- Forum-lid
Het is Tanzania...