Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
[quote="thomwittendorp"]http://link.marktplaats.nl/378139057, heeft er iemand ervaringen met deze verkoper, ook wel rick miedema genaamd, ik had hem een e-mail gestuurd, en als antwoord kreeg ik zo van dat ook de bbb impact 35 euro is en als ik hem wou dat ik dan eerst het geld moest overmaken en dan mijn adres gegevens versturen, lijkt mij een beetje verdacht allemaal, dus daarom post ik het hier maar even, misschien dat andere mensen ervaring hebben.
[/quote]
dat is vast geen zuivere koffie.
[/quote]
dat is vast geen zuivere koffie.
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
- geertjan5
- Forum-lid
Toevallig ken ik Rick Miedema persoonlijk. Een beste jongen van ik meende 19. Hij heeft een (klein) handeltje in fietsspullen erbij.
Mocht je het echt niet vertrouwen zou je het altijd nog via mij kunnen laten lopen. (tenzij je mij ook niet vertrouwd uiteraard;-))
Mocht je het echt niet vertrouwen zou je het altijd nog via mij kunnen laten lopen. (tenzij je mij ook niet vertrouwd uiteraard;-))
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
@perik, leek mij verdacht omdat zij pas na de betaling mijn adres gegevens wouden hebben.
@geert jan, dus jij kent hem wel?
@geert jan, dus jij kent hem wel?
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
-
- Forum-lid
[quote="perik"]Hoezo is dat eigenlijk verdacht? Eerst geld overmaken en daarna versturen is toch wel gebruikelijk als je iets koopt op marktplaats.[/quote]
+1
+1
Inderdaad is dat vaak de filosofie bij MP: eerst geld, daarna maken we het over. Als je het niet vertrouwd, dan kun je het beste zeggen dat je het komt ophalen en kijken welke adres gegevens je allemaal van die persoon kunt krijgen. Is dat niets, dan is het verdacht, anders speelt hij wel open kaart.
Vertrouw je het echt niet, dan kun je kijken of PayPal geaccepteerd wordt. Geeft iets meer zekerheid.
En deze adverteerder zit al 4 jaar op MP. Dat is voor mij ook wel een stukje zekerheid, want je ligt er wel uit als je gaat lopen zieken.
Succes!
Vertrouw je het echt niet, dan kun je kijken of PayPal geaccepteerd wordt. Geeft iets meer zekerheid.
En deze adverteerder zit al 4 jaar op MP. Dat is voor mij ook wel een stukje zekerheid, want je ligt er wel uit als je gaat lopen zieken.
Succes!
-
- Forum-lid
[quote="DickW"]Inderdaad is dat vaak de filosofie bij MP: eerst geld, daarna maken we het over. Als je het niet vertrouwd, dan kun je het beste zeggen dat je het komt ophalen en kijken welke adres gegevens je allemaal van die persoon kunt krijgen. Is dat niets, dan is het verdacht, anders speelt hij wel open kaart.
Succes![/quote]
okee, iedereen bedankt voor de reacties, als hij mij nog weer antwoordt op mijn vragen zal ik er eens over na gaan denken, en mijn ouders vragen of het mag.
Succes![/quote]
okee, iedereen bedankt voor de reacties, als hij mij nog weer antwoordt op mijn vragen zal ik er eens over na gaan denken, en mijn ouders vragen of het mag.
CANNONDALE SuperSix EVO sram red
- geertjan5
- Forum-lid
ja, ik ken hem persoonlijk.. maar kijk uit! er ligt nog een gevaar op de loer, hij woont niet in Sneek maar een klein plaatsje bij Sneek.
Ik dacht zeg het maar even.
Even serieus.. hij komt gewoon zijn afspraken na. Niks mis mee.
Ik dacht zeg het maar even.
Even serieus.. hij komt gewoon zijn afspraken na. Niks mis mee.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Tja ik vind het de gewoonste zaak van de wereld dat iemand vraagt om eerst te betalen alvorens het op te sturen. Niks vreemds aan zijn vraag lijkt me :-s
Zoals gezegd gewoon via Paypal betalen dan ben je verzekerd tegen bedrog..
succes!
Zoals gezegd gewoon via Paypal betalen dan ben je verzekerd tegen bedrog..
succes!
Ik meende te lezen op het forum een dag of wat geleden dat deze fiets echt nog niet verkocht ging worden: klik
Maar blijkbaar is iemand heel snel van gedachten veranderd. (Kan het topic zelf zo snel niet meer vinden)
Maar blijkbaar is iemand heel snel van gedachten veranderd. (Kan het topic zelf zo snel niet meer vinden)
Gazelle Team TVM \'99