Giant
- Jaap Telder
- Forum-lid
Zeer mooie fiets met dito wielen!
mooi, en stijlvol. welk model?
Simoncello13 schreef:Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum, maar hier alvast mijn nieuwe Giant.
-
- Forum-lid
Fiets is zelf opgebouwd.
- Frame: FF TCR Advanced 2012 (http://www.giant-bicycles.com/nl-be/bik ... 808/54088/)
- Groep: Sram Force 22
- Wielen: Reynolds Sixty Six
- Frame: FF TCR Advanced 2012 (http://www.giant-bicycles.com/nl-be/bik ... 808/54088/)
- Groep: Sram Force 22
- Wielen: Reynolds Sixty Six
Ik baal ondertussen wel lichtelijk van mijn fiets. Ik heb hem nu 10 maanden en rijd nog steeds met de "tijdelijke" Sora remmen.
Toen ik hem kocht als full Ultegra viel me direct de sora remmen op, LBS reageerde hierop dat dat niet hoort en zou nieuwe bestellen. Ondertussen 10 maanden en vele keren vragen verder maar nog steeds geen Ultegra remmen, volgens de LBS zijn ze steeds niet leverbaar, wat ik vreemd vind want ik kan ze her en der op het net gewoon bestellen
Toen ik hem kocht als full Ultegra viel me direct de sora remmen op, LBS reageerde hierop dat dat niet hoort en zou nieuwe bestellen. Ondertussen 10 maanden en vele keren vragen verder maar nog steeds geen Ultegra remmen, volgens de LBS zijn ze steeds niet leverbaar, wat ik vreemd vind want ik kan ze her en der op het net gewoon bestellen
Race: Giant TCR 0 (2012)
City: Giant Futuro CS3 (2014)
Work: vanRaam duo w/ Shimano Nexus
City: Giant Futuro CS3 (2014)
Work: vanRaam duo w/ Shimano Nexus
Je baalt dus eigenlijk van je LBS. Misschien gewoon zelf een setje remmen bestellen en monteren?Sapphire schreef:Ik baal ondertussen wel lichtelijk van mijn fiets. Ik heb hem nu 10 maanden en rijd nog steeds met de "tijdelijke" Sora remmen.
- Jaap Telder
- Forum-lid
Dat een fietsenboer zo zijn klant in de stront laat zakken.
Ik zou zijn naam hier op dit forum LEVENSGROOT publiceren.
Is toch een kleine moeite en die remmen zijn gewoon voorradig en je hebt ervoor betaald.
Zou er geen stap meer in die winkel zetten.
Wie is het?
Ik zou zijn naam hier op dit forum LEVENSGROOT publiceren.
Is toch een kleine moeite en die remmen zijn gewoon voorradig en je hebt ervoor betaald.
Zou er geen stap meer in die winkel zetten.
Wie is het?
10 maanden is wel erg lang. Klopt wel dat die dingen een tijdje niet op voorraad waren maar 10 maanden geloof ik niet.