Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 16 feb 2008 20:08

pinarello schreef:
Amclassic-fan schreef:Als er iemand daar in huis gaat stofzuigen en die ramt met een noodvaart tegen de vork aan... :D



No problem want het frame is inmiddels bij de FM om op te bouwen maar bedankt voor de waarschuwing. Alhoewel ik vermoed dat de Fiets niet in de kamer mag
:/


Oh niet? Mijn frame heeft een week op het keukenblad in de keuken gestaan. En toen alles was opgebouwd een week in de huiskamer, daarna 2 weken in de waskeuken...waarna ik ''m toch echt in de garage moest zetten van mijn vrouw. Dit heb ik dan ook met pijn in mijn hart gedaan. Snik snik :( WAAR GEBEURD!!!!
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 17 feb 2008 00:31

Groene Spicht schreef:
pinarello schreef:
Amclassic-fan schreef:Als er iemand daar in huis gaat stofzuigen en die ramt met een noodvaart tegen de vork aan... :D



No problem want het frame is inmiddels bij de FM om op te bouwen maar bedankt voor de waarschuwing. Alhoewel ik vermoed dat de Fiets niet in de kamer mag
:/


Oh niet? Mijn frame heeft een week op het keukenblad in de keuken gestaan. En toen alles was opgebouwd een week in de huiskamer, daarna 2 weken in de waskeuken...waarna ik ''m toch echt in de garage moest zetten van mijn vrouw. Dit heb ik dan ook met pijn in mijn hart gedaan. Snik snik :( WAAR GEBEURD!!!!


Vrouwen en nieuwe fietsen:(

roeieber
Forum-lid
Berichten: 916
Lid geworden op: 12 aug 2005 01:51

roeieber 17 feb 2008 14:21

pinarello schreef:
Groene Spicht schreef:
pinarello schreef:


No problem want het frame is inmiddels bij de FM om op te bouwen maar bedankt voor de waarschuwing. Alhoewel ik vermoed dat de Fiets niet in de kamer mag
:/


Oh niet? Mijn frame heeft een week op het keukenblad in de keuken gestaan. En toen alles was opgebouwd een week in de huiskamer, daarna 2 weken in de waskeuken...waarna ik ''m toch echt in de garage moest zetten van mijn vrouw. Dit heb ik dan ook met pijn in mijn hart gedaan. Snik snik :( WAAR GEBEURD!!!!


Vrouwen en nieuwe fietsen:(


Ik lees dit net voor aan de mijne en die zei meteen: "Dat gaat hier niet gebeuren."
Ze begrijpen ons ook niet, iets met venus en mars of zo....
I Am SpeCiAliZed

21st-century
Forum-lid
Berichten: 396
Lid geworden op: 20 aug 2007 18:36

21st-century 17 feb 2008 15:04

Roeieber schreef:
pinarello schreef:
Groene Spicht schreef:

Oh niet? Mijn frame heeft een week op het keukenblad in de keuken gestaan. En toen alles was opgebouwd een week in de huiskamer, daarna 2 weken in de waskeuken...waarna ik ''m toch echt in de garage moest zetten van mijn vrouw. Dit heb ik dan ook met pijn in mijn hart gedaan. Snik snik :( WAAR GEBEURD!!!!


Vrouwen en nieuwe fietsen:(


Ik lees dit net voor aan de mijne en die zei meteen: "Dat gaat hier niet gebeuren."
Ze begrijpen ons ook niet, iets met venus en mars of zo....


Overal hetzelfde zie ik wel, al mag ik niet klagen tot nu toe. Mijn fiets staat al 2 weken in de kamer uiteraard spik en span maar nu vindt ze het ook wel genoeg geweest. Heb hem nu maar even op de zolder gezet, wel elke dag de trap op en af maar dat heb ik er graag voor over. No way dat ik hem in de garage zet zolang het koud is. :D
http://the-21st-century.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

superdamocles
Forum-lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 20 okt 2004 13:53

superdamocles 17 feb 2008 16:25

Zo na twee weken de vrouw maar weer eens uit de garage gehaald. :D
Hij is super!

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 17 feb 2008 19:59

Ik heb een heel leuke vrouw die helaas niet zoveel met fietsen heeft maar gelukkig een schuur met vloerverwarming!!
Niets is wat het lijkt..

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 17 feb 2008 20:24

maurice schreef:Ik heb een heel leuke vrouw die helaas niet zoveel met fietsen heeft maar gelukkig een schuur met vloerverwarming!!


Die vrouw van jou heeft wel mazzel dus:p

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 17 feb 2008 20:49

Speciaal voor mijn fietsen heb ik een fietsenhok aan onze nieuwe garage laten zetten! MET, Maurice hier komt ie......., RAPAPA.......VLOERVERWARMING!!!;)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 17 feb 2008 21:11

Daar is jouw vrouw ook blij mee als ze weer eens in het fietsenhok opgesloten wordt!!
Niets is wat het lijkt..

groenespicht
Forum-lid
Berichten: 682
Lid geworden op: 03 sep 2005 02:39

groenespicht 17 feb 2008 21:34

maurice schreef:Daar is jouw vrouw ook blij mee als ze weer eens in het fietsenhok opgesloten wordt!!


Shit...slot vergeten...wat nu hahahahaha:) Laat het haar maar niet horen.....
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...

pini
Forum-lid
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 apr 2007 17:56

pini 20 feb 2008 20:21

Heren Pina rijders

Deze Pinarello fanaat heeft het volgende probleem:

De transfers op mijn F413 frame laten los...
Dat wil zeggen: Frame is net terug van de Pinarello fabriek omdat de transfer op het balhoofd en de zitbuis bovenin(P) los lieten...
Garantie dus geen probleem...
Wat schets mijn verbazing kom ik thuis met de fiets zit de transfer op de zitbuis die dus vervangen is weer los...

Nu ben ik geil van een Pinarello maar dit gaat zelfs mij tever...

Wie heeft deze ervaring ook?
r.schut

Gebruikersavatar
maurice
Forum-lid
Berichten: 2445
Lid geworden op: 14 apr 2004 16:24
Locatie: Maassluis

Gebruikersavatar maurice 20 feb 2008 20:30

Ik vermoed dat de transfer te snel na het lakken op het frame is geplakt. De lak is dan te vers en ademt (de oplosmiddelen die uit de verf treden die de verf dan drogen) letterlijk de sticker los.
Eigenlijk moeten de transfers eraf, frame goed laten drogen en dan er weer nieuwe opkleven.
Of de sticker er op drukken en met een haarfohn de transfer voorzichtig en niet te dichtbij verwarmen. Dat wil nog wel eens helpen.
Niets is wat het lijkt..

Plaats reactie