Trek
Ik zal een dezer dagen weer ff een foto plaatsen van m'n Trek 2.5. Heb een tijdje zitten wikken over een nieuw stuur en heb er een Pro PLT op gezet. Aangezien de stuurpen (Bontrager Race) net iets te lang was zocht ik ook een nieuwe stuurpen. Heb er een Pro Vibe7s opgezet. Eigenlijk wilde ik de fiets compleet met Bontrager afmonteren, maar ik vind de meeste stuurpennen van Bontrager lang niet zo mooi als die Vibe7s. Een combi die je niet vaak ziet, de meeste Treks zijn toch met Bontrager afgemonteerd, ik vind het wel uniek.
Verder heb ik nog mooie bijkleurende bidonhouders van Elite gekocht.
Ik blijf het 2.5 frame trouwens een van de mooiste alu frames op de markt vinden met die assymetrische buizen.
Verder heb ik nog mooie bijkleurende bidonhouders van Elite gekocht.
Ik blijf het 2.5 frame trouwens een van de mooiste alu frames op de markt vinden met die assymetrische buizen.
Voorheen Tommeke14
Nog een late reactie:natres schreef:Is bij mijn Madone ook.
Zet er gewoon na verloop van tijd andere wielen en groep op.
Weegt 'ie ook weer eens minder.
Bij Cube is het hetzelfde verhaal.
Bij Cube is het niet zo dat alle fietsen alle onderdelen gemixt worden.
Als het goed is kan ik 'm dinsdag aanstaande ophalen. Het is als op deze site http://www.trekbikes.com/nl/nl/bikes/ro ... _frameset/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Foto volgt wel.
Sorry, het is een standaard SSL.........
Doorslag gaf de mogelijkheden bij Trek. Ik bedoel dan H1 en H2, dat geeft meer balhoofdleuze qua lengte. Ik ben namelijk 1.92 groot en kon nu gaan voor een H1 maat 62 en toch geen balhoofd van hier tot Tokyo. Verder is het ook wel het klantgevoel; waar ik nu het frame gekocht heb, werd je ook correct en netjes als klant behandeld. In de winkel waar de S-Works te koop was, had ik niet het gevoel dat je iets speciaals zocht. En niet te vergeten; ik heb 22% kortng op de SSL gekregen. En meer kleur keuze bij Trek dan bij S.
Foto volgt wel.
Sorry, het is een standaard SSL.........
Doorslag gaf de mogelijkheden bij Trek. Ik bedoel dan H1 en H2, dat geeft meer balhoofdleuze qua lengte. Ik ben namelijk 1.92 groot en kon nu gaan voor een H1 maat 62 en toch geen balhoofd van hier tot Tokyo. Verder is het ook wel het klantgevoel; waar ik nu het frame gekocht heb, werd je ook correct en netjes als klant behandeld. In de winkel waar de S-Works te koop was, had ik niet het gevoel dat je iets speciaals zocht. En niet te vergeten; ik heb 22% kortng op de SSL gekregen. En meer kleur keuze bij Trek dan bij S.
Ad6 2010/2011/2012, Ven2-4Cancer 2011/2012/2013. In 2014 Ventoux3