Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Wat is fout, wat kan echt niet?

Le Grimpeur
Forum-lid

Gebruikersavatar Le Grimpeur 16 nov 2014 19:42

martinbo schreef:...Ik ben vijftig+, weeg 10 kg te vel en heb en Rohloffnaaf op de ATB; mag dat?
De vraag stellen is hem beantwoorden... :lol: :mrgreen: ;).
60 x Ventoux

Pruller
Forum-lid

Pruller 17 nov 2014 18:40

martinbo schreef: - er nog geen referentie aan het nazisme gemaakt is - hoewel 'stijlpolizei' al aardig in de buurt komt...

Ehm in het kader van de formule, moet je dus veel fietsen waardoor je op je bevrijdende fiets kunt rijden dus dan zou ik zeggen:

[edit]weggehaald [/edit]
Laatst gewijzigd door Pruller op 17 nov 2014 19:56, 4 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Zorro
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Zorro 17 nov 2014 18:46

Het hoeft niet hoor. Zeker als je met zo'n opmerking mensen behoorlijk tegen de borst kunt stuiten. Mij boeit het niet maar anderen kunnen dit mogelijk nogal zwaar veteren. Zomaar een idee.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Pruller
Forum-lid

Pruller 17 nov 2014 18:56

hmmm ok ja ik wil niet weer mensen tegen het borst stoten. ik haal hem maar weg..
Afbeelding

razenderoeland
Forum-lid

Gebruikersavatar razenderoeland 17 nov 2014 18:59

Fisker schreef: Zo hoorde ik onlangs dat we misschien ook geen Zwarte Piet meer krijgen. Haha... Nou zeg, hoeveel gekker moet het nog worden in dit landje?
Als Zw piet in de ban is gedaan worden ook zwarte fietsen als discriminerend ervaren. Dus het wachten is op de eerste rechtszaak tegen een zwarte fiets. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hoe sterk is de eenzame fietser...

Pruller
Forum-lid

Pruller 17 nov 2014 19:01

razenderoeland schreef:
Fisker schreef: Zo hoorde ik onlangs dat we misschien ook geen Zwarte Piet meer krijgen. Haha... Nou zeg, hoeveel gekker moet het nog worden in dit landje?
Als Zw piet in de ban is gedaan worden ook zwarte fietsen als discriminerend ervaren. Dus het wachten is op de eerste rechtszaak tegen een zwarte fiets. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

We noemen het voortaan geen zwarte pieten meer maar:

Stealth Pieten.

Probleem opgelost!
Afbeelding

Pruller
Forum-lid

Pruller 17 nov 2014 19:41

Maaarre back on topic. Hoe zit het eigenlijk met:

- Rijden met de handen in de beugels tijdens de cross. Ik zie het zelden. Iemand een idee of er een code voor is?

- zwarte sokken bij MTB en Cross, wel of niet toegestaan? Is toch wel makkelijk voor de was.. ;) Op MTB zie je ook wel eens van die figuren met mouwloze shirts. Blijkbaar gelden daar dan toch andere regels volgens de stijlpolizei?
Afbeelding

Der Schlucht
Forum-lid

Der Schlucht 17 nov 2014 20:47

Stealth Piet met de zak van Sinterklaas op z'n rug...

Afbeelding

18 grams bidonhouders en dan een rugtas onder je zadel plakken.

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 17 nov 2014 21:24

FOUT! Sowieso is lightweight fout natuurlijk. Tien jaar geleden was het technologisch vooruitstrevend en way overpriced. Tien jaar later blijft daar alleen overpriced nog van over.

Ander dilemma: Camelbags. Op een racert natuurlijk ongelovelijk fout (op straffe van fiets inleveren als de stijlpolizei je kan vinden wat mij betreft), maar hou zit dat op de MTB? Gedoogd? Gewoon geaccepteerd? Of toch ook gewoon fout?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Ernie C.
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Ernie C. 17 nov 2014 21:29

Pruller schreef:Maaarre back on topic. Hoe zit het eigenlijk met:

- Rijden met de handen in de beugels tijdens de cross. Ik zie het zelden. Iemand een idee of er een code voor is?

- zwarte sokken bij MTB en Cross, wel of niet toegestaan? Is toch wel makkelijk voor de was.. ;) Op MTB zie je ook wel eens van die figuren met mouwloze shirts. Blijkbaar gelden daar dan toch andere regels volgens de stijlpolizei?
Er wordt genoeg in de beugels gereden tijdens de cross. Zeker op lange, vlakke stukken en tijdens afdalingen maar niet door iedereen. Er is dus niks mis mee.

Op de MTB is alles geoorloofd, zolang het maar uit Amerika is komen overwaaien en duur is...
Campagnolo Ultra Dork

53x11
Forum-lid HC

Gebruikersavatar 53x11 17 nov 2014 21:37

hmmm, ik kreeg mij camelbag graties. En nu?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?

Der Schlucht
Forum-lid

Der Schlucht 17 nov 2014 21:49

53x11 schreef:FOUT! Sowieso is lightweight fout natuurlijk. Tien jaar geleden was het technologisch vooruitstrevend en way overpriced. Tien jaar later blijft daar alleen overpriced nog van over.

Ander dilemma: Camelbags. Op een racert natuurlijk ongelovelijk fout (op straffe van fiets inleveren als de stijlpolizei je kan vinden wat mij betreft), maar hou zit dat op de MTB? Gedoogd? Gewoon geaccepteerd? Of toch ook gewoon fout?
Inderdaad vreemd dat Lightweight nog steeds niet op de 'bredere velgen wagen' is gesprongen, wat mij betreft lopen ze daardoor momenteel zeker achter op andere merken.

Camelback: geen gezicht, maar als je bang bent om uit te drogen kan ik die nog wel verklaren, wat ik niet snap en waar ik heel benieuwd naar ben: waarom rijden er zo veel MTB-ers met een rugtas? ik heb meerdere malen meegedaan aan MTB cyclo's op rondjes van een kwartiertje en een totale wedstrijdduur van 2 uur en er doen o zo veel mensen met een rugtas mee... wat stopt iemand dan in hemelsnaam allemaal in zo'n rugtas???

Plaats reactie