Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan.!
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Valt wel mee, ergens in de 900gr.
Maar wel een geo die mij perfect past, ik hoef (kan….) niet zo diep als de huidige generatie fietsen.
Wat mij nieuw zeer goed zou passen is een OPEN M.IND, maar voor die helemaal klaar is ben je zo 7-8k verder.
Less is bore
Ik vind die kleur zo vet hé, je ziet dat nu wel steeds meer. Dit is een soort Cameleon effect toch? Hoe heet de officiële kleur?
- daniel1975
- Forum-lid HC
- thestudent
- Forum-lid HC
Je bovenstaande voorbeeld is dan wel weer mat. En dat maakt nog heel veel uit voor de kleurbeleving.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Dit zijn stuk voor stuk interpretaties van de plum crazy kleur van Klein (bij een Trek ook niet zo gek aangezien zij het merk op hebben gekocht en om zeep hebben geholpen).
Prima frame die Pavo (heb er eentje gehad), eigenlijk een doorontwikkeling van de oude Scott CR1 en ook redelijk vergelijkbaar qua geometrie/gewicht/rijeigenschappen.
Prima frame die Pavo (heb er eentje gehad), eigenlijk een doorontwikkeling van de oude Scott CR1 en ook redelijk vergelijkbaar qua geometrie/gewicht/rijeigenschappen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat is ‘m ja
Less is bore
GP5000 25mm
5x Michelin latex A1 binnenband
Boeshield T-9
Vaude Race light L zadeltasje
Lezyne pocket drive mini
Lezyne pocket drive pro mini
Omdat ik het verschil tussen beide pompen niet kon vinden heb ik ze beide besteld. Een gaat terug.
5x Michelin latex A1 binnenband
Boeshield T-9
Vaude Race light L zadeltasje
Lezyne pocket drive mini
Lezyne pocket drive pro mini
Omdat ik het verschil tussen beide pompen niet kon vinden heb ik ze beide besteld. Een gaat terug.
Dogma F
Zeer geslaagdLcsmet schreef: ↑22 sep 2021 20:05Deze zag ik voorbijkomen op fb
https://www.facebook.com/37981922882661 ... 585220030/
Als je een beetje heel ver naar beneden scrolled, komt mijn pocket rocket ook nog voorbij.