Raad de weg (NL)
[quote="rene1"][quote="Ted038"][quote="Pieter-Paul"]
De volgende is voor jou Ted[/quote]
de naam van deze weg, die je op de foto ziet :
[/quote]
tja die motoren zetten ze altijd op de fietsstrook
want niemand gaat op die kinderkopjes rijden. Nou ja alleen GastheerG dan en nog een paar.[/quote]
He, dat is in mijn achtertuin
Maar officieel is dat volgens mij het wandelpad en niet het fietspad Ik ben die kasseien ooit opgeramd met 50+ km/h, omdat we wedstrijdje deden wie eerste in Holten was, dat vonden mijn billetjes niet heel prettig haha
De volgende is voor jou Ted[/quote]
de naam van deze weg, die je op de foto ziet :
[/quote]
tja die motoren zetten ze altijd op de fietsstrook
want niemand gaat op die kinderkopjes rijden. Nou ja alleen GastheerG dan en nog een paar.[/quote]
He, dat is in mijn achtertuin
Maar officieel is dat volgens mij het wandelpad en niet het fietspad Ik ben die kasseien ooit opgeramd met 50+ km/h, omdat we wedstrijdje deden wie eerste in Holten was, dat vonden mijn billetjes niet heel prettig haha
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
[quote="GastheerG"][quote="Kweekel"]Dijk aan de kant van Opheusden - heb geen idee waar ONS woont.[/quote]
Nee Opheusden is het niet. ONS organiseerd nogal eens wat forumritten vanuit Rotterdam. Dus binnen een straal van 2 uur fietsen zeg maar
[/quote]
Was er ooit niet eens een topic met de titel "kersen eten met Serge"?
Nee Opheusden is het niet. ONS organiseerd nogal eens wat forumritten vanuit Rotterdam. Dus binnen een straal van 2 uur fietsen zeg maar
[/quote]
Was er ooit niet eens een topic met de titel "kersen eten met Serge"?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
-
- Forum-lid
Nog steeds niemand? Zal ik 'm maar inkoppen dan?
- stampertje
- Forum-lid
Langs het dijkje tussen Haastrecht en Oudewater?
- stampertje
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Stampertje heeft het goed. Idd vlak voor Oudewater. Mooi stukje en ERG goede kersen![/quote]
Inderdaad een erg mooie weg. Ik herkende het door het gammele prikkeldraad. Hier is de nieuwe opgave:
[img=http://img526.imageshack.us/img526/5195/street02.jpg]
Inderdaad een erg mooie weg. Ik herkende het door het gammele prikkeldraad. Hier is de nieuwe opgave:
[img=http://img526.imageshack.us/img526/5195/street02.jpg]