Cannondale
Cannondale verstaat onder terugroepactie dat je met de fiets naar de dealer gaat -en die monteert dan een stel nieuwe kabels! De fiets hoeft dus NIET terug naar Cannondale...
...het is niet de fiets die plezier geeft, het is het Fietsen....
ben nieuw hier...en mij nederlands is niet perfekt...dus sorry voor dat.
wil mijn eerste race fiets kopen....en kijk momenteel de volgende fietsen (2011 modellen):
1. Supersix ultegra
2. CAAD10 Ultegra
3. Synapse Carbon Ultegra
...ik ben 192cm, en net heel veel afgevallen tot 103kg....met fietsen wil ik in conditie blijven en nog meer afvallen....eeen heel misschien volgen jaar na zomer een mini triathlon doen... ik doe ook een beetje met mtb (trek 8550).
vat raaden jullie aan?
alvast bedankt....
pp
wil mijn eerste race fiets kopen....en kijk momenteel de volgende fietsen (2011 modellen):
1. Supersix ultegra
2. CAAD10 Ultegra
3. Synapse Carbon Ultegra
...ik ben 192cm, en net heel veel afgevallen tot 103kg....met fietsen wil ik in conditie blijven en nog meer afvallen....eeen heel misschien volgen jaar na zomer een mini triathlon doen... ik doe ook een beetje met mtb (trek 8550).
vat raaden jullie aan?
alvast bedankt....
pp
Ja hoor, kan ook en in dat geval zou ik voor een SuperSix gaan.
Alleen, ik weet je budget niet en als het puur is om op gewicht en in conditie te blijven, is een Caad 10 in mijn ogen het beste alternatief, dan andere twee maken het alleen maar duurder.
Alleen, ik weet je budget niet en als het puur is om op gewicht en in conditie te blijven, is een Caad 10 in mijn ogen het beste alternatief, dan andere twee maken het alleen maar duurder.
Niets is wat het lijkt..
maurice schreef:Ja hoor, kan ook en in dat geval zou ik voor een SuperSix gaan.
Maar het prijsverschil tussen de CAD 10 Ultegra en de Super Six 105 is dan weer zo klein dat ik toch voor de Super Six zou gaan. Die 105 doet het ook wel en de Super Six rijdt net weer even beter.
lucky bastard...
Wow! Dat ziet er zeer netjes uit. Waar heb je de Eurussen vandaan? Zo'n setje zoek ik ook al een tijdje..