Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een paar GripGrab Raptor handschoenen. Wil deze gaan gebruiken als het tussen de 0 en 10 graden is. Heb ze vandaag geprobeerd en ze bevallen prima. In vergelijking tot de handschoenen die ik gebruik als het vriest geven deze niet het gevoel dat je aan het fietsen bent met oven handschoenen.
-
- Forum-lid
-Custom AMC CR 420 wielset, met DT 240s achternaaf
-Ritchey WCS 4Axis Wet Black
-Ritchey WCS Logic Road Wet Black
-Selle Italie SLR Kit Carbonio
-Ritchey WCS 4Axis Wet Black
-Ritchey WCS Logic Road Wet Black
-Selle Italie SLR Kit Carbonio
\'\'We can\'t solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them\'\'
1x Selle Italia SLR T1 - fijn (triathlon) zadel met een brede punt, zodat je prettiger voorop kan zitten
1x setje MavicCosmicKarton - eindelijk
3x Ultremo R - na jaren Conti's eens afvallig en Schwalbe eens proberen
5x biba, met 8cm ventielen voor de MCC
1 paar BBB Hardwear overschoenen - zijn heerlijk warm, en hopelijk ook een beetje waterdicht
1x Assos zomershirt
1x setje MavicCosmicKarton - eindelijk
3x Ultremo R - na jaren Conti's eens afvallig en Schwalbe eens proberen
5x biba, met 8cm ventielen voor de MCC
1 paar BBB Hardwear overschoenen - zijn heerlijk warm, en hopelijk ook een beetje waterdicht
1x Assos zomershirt
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
[quote="wielerplaza.nl"]Campagnolo Neutron Ultra wielen
http://wielerplaza.blogspot.com/2008/12 ... dankt.html[/quote]
Zou voor mij meer reden zijn om juist boos te zijn dan ze te bedanken. Je hebt het hele jaar namelijk veel te veel betaald... Persoonlijk trek ik dan liever zelf rente van m'n geld dan dat het nutsbedrijf dat doet.
http://wielerplaza.blogspot.com/2008/12 ... dankt.html[/quote]
Zou voor mij meer reden zijn om juist boos te zijn dan ze te bedanken. Je hebt het hele jaar namelijk veel te veel betaald... Persoonlijk trek ik dan liever zelf rente van m'n geld dan dat het nutsbedrijf dat doet.
-
- Forum-lid
Geen dank aan Eneco, en ja, het valt niet mee om vanaf zo'n Eneco formulier de juiste meter te onderscheiden.
Maar, natuurlijk wel een goede keus die wieltjes, en een leuk goedmakertje van je vriendin.
Maar, natuurlijk wel een goede keus die wieltjes, en een leuk goedmakertje van je vriendin.