Giant
Een beetje fm heeft fietsen staan en zou het van een fiets afhalen om het bij jou te monteren. Nog los van het feit dat het der reinste onzin is dat het 10 maanden niet leverbaar zou zijn. De koude douche gaat naar fm ..........
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Vandaag opgehaald: mijn nieuwe Giant TCR Composite 1 2014 (incl. volledige Ultegra afmontage).
Net zelf even compleet gemaakt met Fulcrum Racing 3 wielset en Shimano 105 pedalen.
Net zelf even compleet gemaakt met Fulcrum Racing 3 wielset en Shimano 105 pedalen.
Laatst gewijzigd door V-licious op 15 dec 2014 09:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Gaaf! Ik heb deze in het echt nog niet van dichtbij gezien.
Ik denk dat de matte kleur op de foto niet goed tot zijn recht
komt, en zal hij in het eggie nóg mooier zijn.
Btw, staat het zadel niet wat hoog of vertekent zich dat op de
foto?
Veel veilige en plezierige kilometers ermee!
Ik denk dat de matte kleur op de foto niet goed tot zijn recht
komt, en zal hij in het eggie nóg mooier zijn.
Btw, staat het zadel niet wat hoog of vertekent zich dat op de
foto?
Veel veilige en plezierige kilometers ermee!
Scherp opgemerkt! Dat komt doordat de 105 pedalen op mijn oude racefiets zaten en nog prima werken. Tevens vind ik de prijs/kwaliteit verhouding van de 105 pedalen beter.fietsernl schreef:Mooie fiets hoor.Waarom bij volledige Ultegra afmontage, dan niet een paar Ultegra pedalen?
Maar ik ben het wel met je eens: de Ultegra pedalen zouden niet misstaan bij het geheel
Ten eerste bedankt voor het compliment.Han schreef:Erg mooi!
Heb zelf deze zomer een TCR Composite 2 2012 gekocht, het is mijn eerste racefiets.
Wat mij later opviel (ook bij deze) dat de bekabeling niet door het frame heen loopt, is daar een rede voor?
Dat de bekabeling niet door het frame loopt is volgens mij puur een prijs-kwestie.
Je ziet dit namelijk vooral bij het duurdere segment fietsen.
Voordeel van kabel buitenlangs: enige gewichtsbesparing. (Om er toch een positieve draai aan te geven )
Ik voeg mij ook bij dit Giant topic
Net een nieuwe Giant tcr advanced 2 2015 gekocht, die ik volgende week krijg.
Na een meting van alle belangrijke lichaamsdelen, kwam ik zonder twijfel op een m uit, wat ik in eerste instantie vrij klein vond voor iemand van 1.82/1.83 met bbl van bijna 87cm, maar toen ik op een m ging zitten zat die voor mijn eerste gevoel inderdaad goed.
Net een nieuwe Giant tcr advanced 2 2015 gekocht, die ik volgende week krijg.
Na een meting van alle belangrijke lichaamsdelen, kwam ik zonder twijfel op een m uit, wat ik in eerste instantie vrij klein vond voor iemand van 1.82/1.83 met bbl van bijna 87cm, maar toen ik op een m ging zitten zat die voor mijn eerste gevoel inderdaad goed.