Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

foto van je fiets

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 01 nov 2005 22:27

Tja een MTB met dunne slicks, ziet er maar raar uit. Maar wel lekker snel natuurlijk. En dat zadel valt, imho, ook een beetje uit de toon met de rest. Maar misschien was dat ook de bedoeling.

beginnertje
Forum-lid
Berichten: 488
Lid geworden op: 14 sep 2004 17:29

beginnertje 02 nov 2005 20:32

Dat zadel heeft wel een hoge 'Bling Bling'-waarde!! Het zal idd wel even wennen zijn ja.

Wel een leuke hybride, de eigenschappen van een racer met de comfortabele vering van een MTB.
<a target="_blank" href= "http://img279.imageshack.us/img279/1934 ... .jpg">Mijn fietsje</a> <a target="_blank" href= "http://www.toervereniging-zoetermeer77.nl/?TB=1">Mijn clubje</a><br>
<br>
<b><i>Doe mee met het Fiets-forum shirt

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 05 nov 2005 01:41

Mijn Trekkie weer iets opgewaardeerd, nu met 2006 Bontrager Race X lite wielen.......bling bling
"Try not. Do or do not......there is no try"

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 05 nov 2005 01:53

En het nieuwe project deze winter. Samen met mijn fietsmaat een Trek Time Trial frame op de kop getikt om deze winter rustig op te bouwen (en te sparen) en komende zomer wat te gaan stayeren achter de scooter
"Try not. Do or do not......there is no try"

mensma
Forum-lid
Berichten: 1411
Lid geworden op: 23 jun 2004 22:46

mensma 05 nov 2005 10:51

Zo, jij hebt het prima voorelkaar. Ik zou zelf nooit een Trek kopen, het trekt me niet echt, maar hij ziet er wel heel erg strak uit! Voel je ook veel verschil met de nieuwe wielen?
Dat Tijdrit frame ziet er ook goed uit, hoeveel gebruik je zoiets nu in de praktijk vraag ik me af?

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 05 nov 2005 11:17

ik heb met de nieuwe wielen nog niet gereden (gisteravond gemonteerd) dus kan je nog geen info geven.
wat betreft het tijdritframe moet je het meer zien als een fun project om op te bouwen en wat uit te proberen om daarna waarschijnlijk weer te verkopen.
"Try not. Do or do not......there is no try"

trekoclv
Forum-lid
Berichten: 632
Lid geworden op: 27 dec 2004 12:58

trekoclv 05 nov 2005 12:50

Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 05 November 2005


ik heb met de nieuwe wielen nog niet gereden (gisteravond gemonteerd) dus kan je nog geen info geven.
wat betreft het tijdritframe moet je het meer zien als een fun project om op te bouwen en wat uit te proberen om daarna waarschijnlijk weer te verkopen.

aha. hoe gaat die fiets opgebouwd worden? en wat is de maat center-top en center-center. hier heb je al een potentiele koper ;) ligt natuurlijk sterk aan de prijs die je ervoor vraagt. wat heb je voor de frameset moeten betalen als ik vragen mag?
Trek OCLV<br>
homepage: http://www.freewebs.com/rolfsleddens/" onclick="window.open(this.href);return false;

bike_add1ct
Forum-lid
Berichten: 3324
Lid geworden op: 06 apr 2004 15:33

bike_add1ct 05 nov 2005 16:11

@andromeda: je racer ziet er strak uit hoor! Vind eigenlijk wel dan je nog een keer of een zwarte zadelpen (BT 3X Lite bv) of een blanke stuurpen moet monteren. De eerste optie voor de snelste en meest racy look, de tweede optie voor de meest klassieke look.

TT frame ziet er ook geweldig uit! Ben benieuwd wat er op gaat komen.

Gebruikersavatar
andromeda
Forum-lid HC
Berichten: 4013
Lid geworden op: 08 sep 2005 01:53

Gebruikersavatar andromeda 05 nov 2005 17:54

we weten nog niet precies wat er op gaat komen we hebben nogal wat losse onderdelen liggen en gaan kijken wat we daar van kunnen gebruiken.
wielen en stuur moeten we zeker aanschaffen, de wielen gaan we naar op zoek via marktplaats bv en het stuur hebben we waarschijnlijk al gevonden en wordt een Bontrager race XXX lite aerobar .
wat betreft de zadelpen ben ik ook al aan het zoeken maar wordt waarschijnlijk ook een Bontrager (race x lite of xxx lite)
en ja je mag wel vragen wat ik er voor betaald heb en nee ik vertel het niet.....
"Try not. Do or do not......there is no try"

coulthard
Forum-lid
Berichten: 803
Lid geworden op: 07 okt 2004 17:41

coulthard 05 nov 2005 18:51

@andromeda
Mooi fiets!
Maar vooral dat tijdritframe intresseerd mij. Zeker mooi frame. Ben benieuwd naar het resultaat.
Trainen met je hoofd
Fietsen met je hart
Afzien met je ziel

Plaats reactie