Wielrennen op tv
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
"Als het maar Vlaams klinkt"
"Hoop wel dat hij het italiaans beheerst"
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Er zijn in het wielrennen drie talen die er toe doen : Frans , Italiaans en VlaamsMarkVeenstra schreef:"Als het maar Vlaams klinkt"
Ik mag aannemen dat dat ironisch bedoeld is?Quarantanove schreef:Hoop ook dat hij ondertussen het Italiaans even goed beheerst als Renaat.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Frans, Italiaans en ...?Quarantanove schreef:Er zijn in het wielrennen drie talen die er toe doen : Frans , Italiaans en VlaamsMarkVeenstra schreef:"Als het maar Vlaams klinkt"
hint, Vlaams is geen taal
bron: http://taalhelden.org/bericht/belgi%C3%AB
meer specifiek, 1e zin van de 2e alinea.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat heeft toch totaal niks te maken met de taal die een commentator spreekt. Die moet gewoon commentaar leveren in zijn eigen taalgebied.Quarantanove schreef:Er zijn in het wielrennen drie talen die er toe doen : Frans , Italiaans en VlaamsMarkVeenstra schreef:"Als het maar Vlaams klinkt"
Campagnolo Ultra Dork
Ik vind Jose prima. Doorbreekt een beetje die kliekjesvorm in de tv-media. En ik heb liever iemand die een beetje meegaat in de moderne zaken als Twitter dan iemand die 80 kilometer alleen maar ouwe koeien uit de sloot zit te hengelen. In dat laatste geval erger ik mij ook alleen maar aan de vele onjuistheden.
Jose en Bobby vind ik prima en de ergernis aan de reclame is natuurlijk volslagen ongeloofwaardige als je een uur gaat zitten kwijlen bij 200 fietsende reclame-zuilen
Hoe dan ook voor de Strade Bianche kijk ik sowieso RAI
Jose en Bobby vind ik prima en de ergernis aan de reclame is natuurlijk volslagen ongeloofwaardige als je een uur gaat zitten kwijlen bij 200 fietsende reclame-zuilen
Hoe dan ook voor de Strade Bianche kijk ik sowieso RAI
200 rijdende reclamezuilen onderbreken voor nog meer reclame slaat juist nergens op. Het blijft een sportwedstrijd en er kan altijd iets interessants gebeuren. Alleen daarom is onderbreken niet wenselijk.
Campagnolo Ultra Dork
Klopt gewoon.MarkVeenstra schreef: hint, Vlaams is geen taal
bron: http://taalhelden.org/bericht/belgi%C3%AB
meer specifiek, 1e zin van de 2e alinea.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
En dan het beel nog eens een paar keer wegvallenErnie C. schreef:200 rijdende reclamezuilen onderbreken voor nog meer reclame slaat juist nergens op. Het blijft een sportwedstrijd en er kan altijd iets interessants gebeuren. Alleen daarom is onderbreken niet wenselijk.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Hoe dan? hier op tv hebben we alleen Rai1, en de webstream doet het normaal enkel voor Italië...Gastheerg schreef: Hoe dan ook voor de Strade Bianche kijk ik sowieso RAI
Kwestie van de HOLA VPN extensie gebruiken (GRATIS).
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik neem bij Eurosport altijd de wedstrijden op. Na een kwartiertje of drie ga ik dan kijken. Dan kun je ieder reclameblok met de afstandsbediening skippen. Tegen de tijd dat je weer live zit, finisht de wedstrijd.