Lijkt me wel een keer leuk Theo, al zal het voor mij even tot na april/mei moeten wachten als ik naar amsterdam verhuis.
@Chris: Je Pinarello wordt steeds mooier. Het eindresultaat kan haast niet meer misgaan! Succes!
Over wielen gesproken:
Even een paar snelle foto's in het donker van m'n nieuwste aanwinst. Shamals zijn m'n droomwielen maar te duur én -niet onbelangrijk- campa... Toen dit setje bij mij in de buurt opdook op marktplaats voor een leuk prijsje heb ik dan ook niet lang hoeven twijfelen. Verder zijn ook het witte lint en zadel en de Shimano 600 zadelpen 'nieuw'.
Helaas ook minder leuk nieuws, m'n linker shifter (triple) zit vast en wil niet meer afschakelen. Voor nu even de dubbel-shifter van m'n andere fiets overgezet inclusief voorderriailleur en crankset. Voor 98% van m'n ritten toereikend maar vooralsnog niet erg handig met de aanstaande amstel gold. Dus even kijken of ik de shifter kan fixen maar ik vrees het ergste. Dan eens kijken welk van de volgende oplossingen het beste is.
-Niet zeuren, meer trainen en met max 39-25 bergje op.
-De shifters zo laten en een compact-crankstel scoren (iemand suggesties voor een enigszins klassiek ogende compact?
-Een trippleshifter scoren, desnoods van een andere serie, en die alleen voor de amstel gold gebruiken.
-Ik heb ook nog een lange kooi ultegra-derrailleur liggen, die wellicht gebruiken in combinatie met dit crankstel en een mountainbike cassette