Garmin Edge 1000
Als geocacher gebruik ik mijn Oregon700 ook op de racefiets.
Is er iemand die eerst met een Oregon7xx of een Oregon6xx reed op de fiets en overgestapt is naar de Edge1000?
En eventueel eens kan aangeven of hij er de een meerwaarde in ziet.
Is er iemand die eerst met een Oregon7xx of een Oregon6xx reed op de fiets en overgestapt is naar de Edge1000?
Geen probleem, ik doe niet anders!
Ik heb de 650 voor geocaching en heb de 1000 voor op racefiets en de 810 voor de mtb . Heb naast de 650 een andere gps erbij gekocht omdat ik vaak in de weekenden op een vakantie adres verbijft waar wij geocachen en dan vaak mijn gps vergat . Om een route na te fietsen zijn beide toestelen prima .fgrs schreef:Als geocacher gebruik ik mijn Oregon700 ook op de racefiets.
Dat komt omdat Garmin dit liever niet wil.fgrs schreef:Bedankt, kon er niet echt iets over terugvinden in de handleiding
Toen het apparaat uitkwam, was het ook niet mogelijk om tracks te rijden zonder aanwijzingen. Pas na omvangrijk protest vanuit de community heeft Garmin deze optie geactiveerd.
Waarom is een compleet raadsel. Een track zonder aanwijzingen kent vele voordelen en slechts heel weinig nadelen.
Misschien vanwege veiligheidsredenen (of claims)?havana schreef:Dat komt omdat Garmin dit liever niet wil.fgrs schreef:Bedankt, kon er niet echt iets over terugvinden in de handleiding
Waarom is een compleet raadsel. Een track zonder aanwijzingen kent vele voordelen en slechts heel weinig nadelen.
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid HC
Garmin 1000 is dood denk ik.
Zaterdag viel hij eerst uit na opstarten weer opstarten en het zelfde. Soft rest geprobeert, werkte niet. hard reset werkte ook niet en aan de PC viel hij ook uit en werd niet herkent als storage. Nu werkt er niets meer.
Maar even aangemeld voor reparatie bij de winkel precies weer 13 april 2015 gekocht officieel net uit de garantie, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd weinig problemen mee. Ik hoop snel weer terug. Gelukkig kon ik een oude 810 van een maat lenen anders mis ik toch mijn gegevens onderweg.
Zaterdag viel hij eerst uit na opstarten weer opstarten en het zelfde. Soft rest geprobeert, werkte niet. hard reset werkte ook niet en aan de PC viel hij ook uit en werd niet herkent als storage. Nu werkt er niets meer.
Maar even aangemeld voor reparatie bij de winkel precies weer 13 april 2015 gekocht officieel net uit de garantie, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd weinig problemen mee. Ik hoop snel weer terug. Gelukkig kon ik een oude 810 van een maat lenen anders mis ik toch mijn gegevens onderweg.
-
- Forum-lid HC
Na ruim een dag toch weer eigenwijs geprobeerd een hard reset te doen en nu reageerde de edge. Na alles weer te hebben ingesteld werkt hij weer en beter. het touchscreen voor het uitzetten werkt weer in 1 x ipv meerdere keren.
Mijn touch screen heeft het zelfde probleem maar werkt voor de rest wel goedwasbeer2006 schreef:Na ruim een dag toch weer eigenwijs geprobeerd een hard reset te doen en nu reageerde de edge. Na alles weer te hebben ingesteld werkt hij weer en beter. het touchscreen voor het uitzetten werkt weer in 1 x ipv meerdere keren.
Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
-
- Forum-lid HC
Dat deed de mijne dus ook tot zaterdag. En na de complete crash en harde reset werkt het scherm weer goed.
Dus er is kennelijk toch iets gebeurt.
Ik denk dat ik ook een idee heb waar het vandaan kwam, mijn memorycard slot is denk ik defect. Memory card wordt niet herkent.
Dus er is kennelijk toch iets gebeurt.
Ik denk dat ik ook een idee heb waar het vandaan kwam, mijn memorycard slot is denk ik defect. Memory card wordt niet herkent.