Puck Moonen
Voor veel mensen - waaronder veel forumbezoekers - is Puck Moonen eendimensionaal. Eventuele pijn of emoties over een stukgelopen relatie doet er niet toe - enkel haar rol als lustobject telt en daar zijn de reacties naar. Compassie met de mens Puck Moonen? Welnee, dat hebben de "fans" niet voor haar over. Maar goed, ik zal wel weer zeuren.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Een model heeft haar verkering uit. Moeten we dan doen alsof we dit erg vinden? Ze worden vast getroost door familie. Een beetje zielig lopen doen voor haar op een forum lijkt mij dan weer raar. Voor de jonge mannen is een vrijgezel model veel leuker (hoewel we toch geen kans maken).
In mijn optiek is het nu minder gênant voor Puck (en zeker voor Eli) om een sexy bikini foto te plaatsen dan toen ze een vaste relatie had.
@lcsmet. Dit is enkel ludiek bedoeld en geen sarcasme hé.Ik verwachte wel enkele reacties op mijn post (vandaar), maar het gaat hier toch ook niet over een sterfgeval. Trouwens ik heb met geen van beiden een innige band.
Neen, deze keer heb je gelijk.timo2.0 schreef: ↑02 mei 2019 16:25Voor veel mensen - waaronder veel forumbezoekers - is Puck Moonen eendimensionaal. Eventuele pijn of emoties over een stukgelopen relatie doet er niet toe - enkel haar rol als lustobject telt en daar zijn de reacties naar. Compassie met de mens Puck Moonen? Welnee, dat hebben de "fans" niet voor haar over. Maar goed, ik zal wel weer zeuren.
Los van wie ze is, wens ik haar gewoon veel geluk in haar zoektocht. Ik denk als je wat bekendheid hebt (lees : publiek bezit), dat dit niet zo evident is. Maar goed, de bekendheid heeft ze zelf gewild.
Voor veel mensen - waaronder enkele forumbezoekers - is Puck Moonen eendimensionaal. Eventuele pijn of emoties over een slepende rugblessure doet er niet toe - enkel het feit dat haar plek in het peloton niet louter gebaseerd is op sportprestaties en daar zijn de reacties naar. Compassie met de mens Puck Moonen? Welnee, dat hebben de "fans" van het dameswielrennen niet voor haar over. Maar goed, ik zal wel weer zeuren.
#boteropjehoofd
#boteropjehoofd
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Kan iemand mij vertellen hoe oud het gemiddelde forumlid is?
In mijn veronderstelling veelal de veertig gepasseerd net als ik en dan komt ze qua leeftijd dus dichter in de buurt van mijn Legobouwende zoontjes dan bij mij.
En toch doet (bijna) iedereen voorkomen helemaal wild te worden van haar terwijl ze imho nog een kind is (en ik kinderen niet als lustobject zie gelukkig).
In mijn veronderstelling veelal de veertig gepasseerd net als ik en dan komt ze qua leeftijd dus dichter in de buurt van mijn Legobouwende zoontjes dan bij mij.
En toch doet (bijna) iedereen voorkomen helemaal wild te worden van haar terwijl ze imho nog een kind is (en ik kinderen niet als lustobject zie gelukkig).
23 april 2019...
fietsen doe ik net als een prof,
Ik las die zin eerder met een cynische ondertoon, maar misschien was dat wel onterecht. In dat geval bemoedigend om te zien dat je begaan bent met haar. Dan zijn we het misschien ook wel eens dat het wat triestig is om mevr. Moonen weg te zetten als dom lustobject dat enkel en alleen haar plekje in het peloton heeft verdiend vanwege haar "tits and ass"?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?