Canyon
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Gelukkig kan je bij Canyon binnen 30 dagen retour sturen als je ontevreden bent over het product .
Ik zou dat in jouw geval doen en een andere crossfiets zoeken, want als ik je zo hoor ben je ondertussen dusdanig teleurgesteld dat een heel stuk plezier van het fietsen al weggevallen is.
Ik zou dat in jouw geval doen en een andere crossfiets zoeken, want als ik je zo hoor ben je ondertussen dusdanig teleurgesteld dat een heel stuk plezier van het fietsen al weggevallen is.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Esthetisch er niet uit ziet? Je ziet het niet eensRuud_G schreef: ↑12 feb 2019 10:26 Alles kan je altijd anders zien uiteraard. En een gat boren in een frame zonder enige timeline om dat op te vullen is gewoon erg vreemd (buiten feit dat het er esthetisch niet uit ziet). En blijkbaar zijn er ook mensen die er een stuk rubber in hebben (zie vlakkebergen.nl). We experimenteren maar wat zullen we zeggen.......Jammer dat ik daar onderdeel van moet zijn op deze wijze. En dan heb ik het nog niet eens over de communicatie / kennis over product. We sturen maar wat door en dan zien we wel. Laatste canyon voor mij iig. Alleen maar gepruts rondom dit merk (en dan heb ik het nog niet over de levertijden gehad....)
Ik zou het zelf ook niet zo negatief inzien, maar ik moet wel zeggen dat het wel zo netjes was geweest om Ruud een dergelijk rubbertje toe te sturen zodat ook zijn frame netjes is gedicht en afgewerkt.
Verder zou ik ook mij bedenkingen hebben wanneer men mij verteld dat er een onderscheidt is tussen garantie-frames en nieuwe frames en deze blijkbaar een ander proces/kwaliteitscheck hebben. Ik zou mijzelf afvragen wat er naast het rubbertje nog meer anders is tussen beide frames/processen...
Verder sluit ik mij helemaal aan bij Mark Veenstra
Verder zou ik ook mij bedenkingen hebben wanneer men mij verteld dat er een onderscheidt is tussen garantie-frames en nieuwe frames en deze blijkbaar een ander proces/kwaliteitscheck hebben. Ik zou mijzelf afvragen wat er naast het rubbertje nog meer anders is tussen beide frames/processen...
Verder sluit ik mij helemaal aan bij Mark Veenstra
Volgens mij gaat dit niet meer op.MarkVeenstra schreef: ↑12 feb 2019 10:46 Gelukkig kan je bij Canyon binnen 30 dagen retour sturen als je ontevreden bent over het product .
Ik zou dat in jouw geval doen en een andere crossfiets zoeken, want als ik je zo hoor ben je ondertussen dusdanig teleurgesteld dat een heel stuk plezier van het fietsen al weggevallen is.
Het is een garantie geval op een in november 2018 geleverde fiets zoals ik het begrijp
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13778
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Dat lijkt me inderdaad het geval, maar dat zou Canyon dan ook moet kunnen vertellen lijkt me.vincent75 schreef: ↑09 feb 2019 19:15Is dit gat niet bedoeld om zo'n nokje te kunnen monteren zodat de stuuruitslag beperkt is. Hiermee voorkom je dat het stuur bij b.v. een val de framebuis raaktRuud_G schreef: ↑09 feb 2019 15:58 Enfin. Ik heb een nieuw frame gekregen en nu zit daar een raar “gat” net bij de cockpit op de bovenbuis. Je ziet het gat (met schroefdraad) als je het stuur 90 graden naar links of rechts draait. Vraag: is dat bij andere inflite sl fietsen ook? Wat is de functie hiervan?
Wordt veelal toegepast bij de Canyon mtb's.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
- Berichten: 6227
- Lid geworden op: 13 jun 2013 15:05
- Locatie: Delft
Nouja, als je recent dat garantieframe gekregen hebt, kan je daar prima weer opnieuw je retour recht op claimen toch? Ik ken de exacte voorwaarden niet, maar als het product niet naar wens is, er een oplossing wordt aangeboden, maar nog steeds niet naar wens is, lijkt het me dat je nog wel mogelijkheden hebt de koop ongedaan te maken.t2300 schreef: ↑12 feb 2019 11:26Volgens mij gaat dit niet meer op.MarkVeenstra schreef: ↑12 feb 2019 10:46 Gelukkig kan je bij Canyon binnen 30 dagen retour sturen als je ontevreden bent over het product .
Ik zou dat in jouw geval doen en een andere crossfiets zoeken, want als ik je zo hoor ben je ondertussen dusdanig teleurgesteld dat een heel stuk plezier van het fietsen al weggevallen is.
Het is een garantie geval op een in november 2018 geleverde fiets zoals ik het begrijp
Maar nogmaals, ik ken de exacte voorwaarden bij canyon niet, en het garantie geval is natuurlijk niet een "binnen 30 dagen retour want het product bevalt me niet" situatie.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Dat stukje tape zal niet los te krijgen zijn maar ze zouden ook een rolletje mee kunnen geven of dat stukje zelf kunnen plakken...
Het een nogal merkwaardig verhaal maar om nu je frame terug te sturen omdat je zelf een stukje tape of mopje kit op/in dat gaatje moet doen is ook weer wat overdreven.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
- Berichten: 167
- Lid geworden op: 12 feb 2019 14:32
Geen flauw idee of dit het juiste draadje is. Maar ik zat in de Canyon outlet te kijken, en deze is intussen weer aardig vol gestort met knappe fietsen (in veel maten) en dito kortingen. Misschien het kijken waard!
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..