Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Salsa Cutthroat, een ontzettende hoop nokjes, Boost, mogelijkheid tot 29x2.4 banden.
, voor een racestuur, "Adventure gravel".
"De" Tour Divide fiets, maar in dit geval dan voor een prutser.
, voor een racestuur, "Adventure gravel".
"De" Tour Divide fiets, maar in dit geval dan voor een prutser.
Niet zijken maar reiden !
Prologo Dimension T-irox ..... bla bla bla zadel. Omdat mijn Giant Contact Forward me niet lekker zit. Te smal, veel meer last dan mijn oude Pro Stealth zadel, echter bij deze voelde ik de uitsparing teveel (niet super erg).
Ben benieuwd
Ben benieuwd
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die nokjes had ik gezien ja. Zijn er heeeeel veel.
Less is bore
- Marcopfiets
- Forum-lid
Winterbanden Vittoria Zaffiro Pro Graphene 2.0 32mm en een nieuw zadel voor de winterfiets. https://www.bol.com/nl/nl/p/zadel-wittk ... -race-gel/
- thestudent
- Forum-lid HC
Ik heb die banden op mijn koga randonneur gezet. Die ik ook als vlotte stadsfiets gebruik. Ze houden zich tot nu toe prima, nog geen lek, geen insnijdingen. Pakken ook niets op. Staan mooi rond en sturen dus oke. Maar qua snelheid geen wonderen verwachten.
Ik heb nog een set lange fahrer spatlappen besteld bij Rose bikes als uitbreiding op mijn sks spatborden.
Ik heb nog een set lange fahrer spatlappen besteld bij Rose bikes als uitbreiding op mijn sks spatborden.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- Marcopfiets
- Forum-lid
Ik ga sowieso ongeveer een halve kmpu sneller op 32 dan op 28 door betere demping op klinkers en oneffen wegen. Iets minder lek proof dan de schwalbe durano plus (die nog wat trager is), maar veel minder zwaar en ze gaan er ook veel makkelijker op en weer af. Ik heb ook het idee dat ze minder hard slijten dan de 28mm variant, doordat het aandrijfvlak wat breder is en de kracht dus over een iets groter vlak verdeeld wordt. Wedstrijden rij ik niet dus absolute snelheid is niet zo belangrijk. Dit is trouwens de nieuwe versie met minder profiel.
Je hebt ook nog een niet pro variant zonder grafeen, die kost nog een stuk minder en deze zijn al goedkoop.
Je hebt ook nog een niet pro variant zonder grafeen, die kost nog een stuk minder en deze zijn al goedkoop.
Gaerne g.trail wide. Vorig jaar goedkope mtb schoenen gekocht van decathlon waar voeten in bleven zeer doen. Ditmaal ook maar voor wijdere pasvorm gegaan...
Castelli diluvio pro. Werkt goed, eerste maal neopreen overschoenen. Vind het vooral speciaal hoe 'nat' alles onder de overschoen is zonder het te voelen.
Nieuw shirtje van gobik. Grote fan van, niet duur, maar zeer mooie pasvorm. 1m80 en 67kg past small me zeer aero.
Gore C3 infinium vest, met gore-tex. 1e halfuur dacht ik dat het een njet was. Maar dan kwam vestje opeens 'tot leven'. Warm gevoel, maar toch niet zweterig en geen koude wind naar binnen.
Castelli diluvio pro. Werkt goed, eerste maal neopreen overschoenen. Vind het vooral speciaal hoe 'nat' alles onder de overschoen is zonder het te voelen.
Nieuw shirtje van gobik. Grote fan van, niet duur, maar zeer mooie pasvorm. 1m80 en 67kg past small me zeer aero.
Gore C3 infinium vest, met gore-tex. 1e halfuur dacht ik dat het een njet was. Maar dan kwam vestje opeens 'tot leven'. Warm gevoel, maar toch niet zweterig en geen koude wind naar binnen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Is alleszins gewoon te koop op de Gobik website
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ja, maar ik vind het lastig als hij niet past en ik hem naar Spanje moet retourneren.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Salden in Limbricht heeft een selectie van Gobik in de winkel/webshop.