Vandaag gezien...een lange broek
-
- Forum-lid
Vandaag kort,kort en het was buiten een stevig windje echt genieten .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
-
- Forum-lid
Klopt,vond het meer een koelt windje
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020
Schaamte wegens oogverblindend witte benen?Ritsuke schreef:Het mentale spelletje!Keezx schreef:Net terug van een lekker snel ritje met pakweg 20 graden.
Plm. de helft van de gespotte racefietsers had nog een lange broek aan, wat bezielt die lui?
- Wiliertoerist
- Forum-lid
Maandagavond was het hier niet warmer dan 10 graden, dus ook gewoon L-L (beenwarmers)Bospaadje schreef:'s morgens om 7u is het slechts 5-8 gr. Met een koud briesje is L - L dan wel lekker.
Er reden er wel K-K, maar echt lekker kan dat nooit geweest zijn.
- Wolfhound32
- Forum-lid
Na mijn valpartij van afgelopen weekend, vandaag weer eens voorzichtig proberen. Kijken hoe de schouder het houdt, maar met de voorspelde temperaturen lekker de lange broek en dito koersshirt weer aan.
ik ga geen kou zitten lijden omdat K-K misschien stoer staat.
ik ga geen kou zitten lijden omdat K-K misschien stoer staat.
Carbon from the planet X
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
'I don't care' said Lapierre, ' I'm from France'.
-
- Forum-lid
Same here. Eergisteren ook gefietst en ik vond het maar fris zonder de zon erbij en de wind was ook gewoon koud. Lang broek en lange mouwen en dat beviel me prima. Ik kan er echt niet mee zitten met die lange broek, ik vind het prima eerlijk gezegd. Lichaam hoeft ook een stuk minder hard te werken om mij warm te houden. Vanmorgen ook hardlopen met dunne lange tight. Héérlijk