Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Pinarello Super fietsen maar slechte service?

eplag75
Forum-lid
Berichten: 54
Lid geworden op: 28 dec 2006 21:36

eplag75 17 mei 2011 01:50

Ik heb een magnesium Dogma van 6 jaar oud. Scheur in het frame, net onder de zadelpen. Helaas is de FM een paar jaar geleden failliet gegaan (althans bestaat niet meer) en mail gestuurd naar Cardsports maar tot nu toe geen enkele reactie. Mijn huidige FM, die geen Pina dealer is, heeft contact opgenomen met Cardsports maar die geven niet thuis. Garantie verlopen dus ik heb geen hoop op coulance van Cardsports en/of Pinarello maar gelukkig ben ik hier natuurlijk niet mee... een frame wat zoveel gekost heeft en dan scheuren naar een jaartje of 6...... tja.....

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 17 mei 2011 01:53

Tja je hebt nogal pech gehad, veel Dogma's scheurde veel sneller (wel binnen de garantie termijn) of hadden lakproblemen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

sharkman113
Forum-lid HC
Berichten: 5374
Lid geworden op: 18 okt 2007 22:15

sharkman113 17 mei 2011 10:58

De meeste magnesium Dogma's zijn al heel lang geleden ter ziele gegaan., 6 jaar voor een stevig gebruikt frame is al heel erg lang (t.ov. de prince bood het frame helemaal niets extra's). De risico's waren overigens na een jaarje dogma al bekend en dan ga je als klant willens en wetens een risico aan (en zes jaar geleden was de garantie bij Pina ook al max. 2 jaar)
Frame was gewoon een vergissing en exemplaren die nu nog te koop aan worden geboden mogen eigenlijk weinig of niets meer kosten...

Plaats reactie