Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all
@Roeieber
Heb je wel het laatste overzicht gekopieerd? Want gisteren heb ik ook handschoenen toegevoegd en die staan er nu niet meer tussen.
Wielerhandschoentjes: Bmiller (Agu Zwart maat L)
Heb je wel het laatste overzicht gekopieerd? Want gisteren heb ik ook handschoenen toegevoegd en die staan er nu niet meer tussen.
Wielerhandschoentjes: Bmiller (Agu Zwart maat L)
Ride with the wind. Op een Kuota Kharma Evo 2014.
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik heb een paar sidi mountainbike schoenen voor bij die pedalen van bibske, maat 40 of 41 ofzo
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
Zojuist een tas vol mooie spulletjes van chissiewizzie mogen ontvangen die ik volgende week bij Andromeda ga afleveren.
N I C E!!
@zorro: al een reactie van Peter Winnen et al?
N I C E!!
@zorro: al een reactie van Peter Winnen et al?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Ik wil de punten als door -Divo- aangevoerd niet overdoen, maar houd er rekening mee dat reactie van Bikes4All zou kunnen zijn, dat ze er niet zoveel mee kunnen. In dat geval bepleit ik punt 1.
Ik heb als het goed is straks twee setjes Look Delta's over inclusief een 'berg' schoenplaatjes. Ik hoop wer van andromeda of ie ze nodig heeft voor montage.
Ik heb als het goed is straks twee setjes Look Delta's over inclusief een 'berg' schoenplaatjes. Ik hoop wer van andromeda of ie ze nodig heeft voor montage.
-
- Forum-lid
[quote="danny1407"]Is het mogelijk om het frame een aantal daagjes onder mijn hoede te nemen?
Ik weet niet welk frame er gebruikt gaat worden?
Na het betere plak, klei, knip en knutselwerk kan ik hem (terug) bij Andromeda brengen.
[/quote]
Leuk plan! De Zorro/danny2512 X-mas bike:
Ik weet niet welk frame er gebruikt gaat worden?
Na het betere plak, klei, knip en knutselwerk kan ik hem (terug) bij Andromeda brengen.
[/quote]
Leuk plan! De Zorro/danny2512 X-mas bike:
[quote="Roeieber"]Frame + vork: Bulls Alu van lange63 of Astro Alu van Andromeda
Wielen: Shimano WHR500 (poldertoerist) of Mavic Aksium, shim. body (Botecchia).
Banden: pro race 3 van EM of Conti Ultra van JPP of 2 Vittoria Rubino van joostvanbezooijen of specialized 23mm grijs van Chrissiewizzie
Stuur: JPP (44 cm OS) of Danny1407 (Bontrager 42cm OS)
Zadelpen: JPP (27,2) of Chrissiewizzie (ITM Visia 31,6 mm)
Tandwielen: JPP (53-39)
Crank: FSA van 53x11, voor octalink bracketas of Ritchey Compact voor octalink door HuubCs of Chrissiewizzie (Campa Chorus alu 39/53 voor 102 mm ISO as)
Trapas (bsa+octalink): ???
Zadel: SLR van 53x11 of San Marco Blaze/Specialized Toupe van JPP of Selle Italia lady gel flow van Trudie
Remmen: Ultegra van David E / WCW remmen van HuubCs
Shifters: BianchiSL3 Campagnolo Xenon 9 speed of Ultegra van David E
Ketting: Ultegra (nieuw) JPP
Stuurpen: Lancev7 (afhankelijk van lengte 80, 110, 120mm) of danny1407 (carbon wrapped 100 mm) of Chrissiewizzie (ITM Visia 120 mm)
voorderailleur: Ultegra van David E
achterderailleur: Ultegra van David E
cassette: Il Grasso shimano 9 speed (105 / ultegra?) 11-21 of joostvanbezooijen Ultegra 14-25 10-speed
stuurlint: Lancev7 (pro zwart) of Pro wit van JPP
kabels: Kurvenmeister
bidons: JPP
bidonhouders: Il Grasso 2x Elite Patao zwart (voor kleine (350?) ml bidons of joostvanbezooijen 2x Tacx Tao zwart alu
pedalen: Bibske PD-A520 (SPD) of Chrissiewizzie (Acor SPD dubbelzijdig), Roeieber Look Keo carbon
fietscomputer: Trudie SIGMA BC 2006 (zonder hartslagmeterband)
Shirt/Broek: Danny1407 Trek U23 (resp. L/M)
Shirt/broek Lang: timbo16 Shirt(L) & Lange broek bretels(M) all active
Shirt/broek: joostvanbezooijen diverse shirts en broeken maat L van oude sponsor
Schoenen: Chrissiewizzie (Lake MTB SPD, maat 41), Roeieber (Specialized pro comp mt 43, look)
Handschoenen: Roeieber, Specialized mt L[/quote]
Wielen: Shimano WHR500 (poldertoerist) of Mavic Aksium, shim. body (Botecchia).
Banden: pro race 3 van EM of Conti Ultra van JPP of 2 Vittoria Rubino van joostvanbezooijen of specialized 23mm grijs van Chrissiewizzie
Stuur: JPP (44 cm OS) of Danny1407 (Bontrager 42cm OS)
Zadelpen: JPP (27,2) of Chrissiewizzie (ITM Visia 31,6 mm)
Tandwielen: JPP (53-39)
Crank: FSA van 53x11, voor octalink bracketas of Ritchey Compact voor octalink door HuubCs of Chrissiewizzie (Campa Chorus alu 39/53 voor 102 mm ISO as)
Trapas (bsa+octalink): ???
Zadel: SLR van 53x11 of San Marco Blaze/Specialized Toupe van JPP of Selle Italia lady gel flow van Trudie
Remmen: Ultegra van David E / WCW remmen van HuubCs
Shifters: BianchiSL3 Campagnolo Xenon 9 speed of Ultegra van David E
Ketting: Ultegra (nieuw) JPP
Stuurpen: Lancev7 (afhankelijk van lengte 80, 110, 120mm) of danny1407 (carbon wrapped 100 mm) of Chrissiewizzie (ITM Visia 120 mm)
voorderailleur: Ultegra van David E
achterderailleur: Ultegra van David E
cassette: Il Grasso shimano 9 speed (105 / ultegra?) 11-21 of joostvanbezooijen Ultegra 14-25 10-speed
stuurlint: Lancev7 (pro zwart) of Pro wit van JPP
kabels: Kurvenmeister
bidons: JPP
bidonhouders: Il Grasso 2x Elite Patao zwart (voor kleine (350?) ml bidons of joostvanbezooijen 2x Tacx Tao zwart alu
pedalen: Bibske PD-A520 (SPD) of Chrissiewizzie (Acor SPD dubbelzijdig), Roeieber Look Keo carbon
fietscomputer: Trudie SIGMA BC 2006 (zonder hartslagmeterband)
Shirt/Broek: Danny1407 Trek U23 (resp. L/M)
Shirt/broek Lang: timbo16 Shirt(L) & Lange broek bretels(M) all active
Shirt/broek: joostvanbezooijen diverse shirts en broeken maat L van oude sponsor
Schoenen: Chrissiewizzie (Lake MTB SPD, maat 41), Roeieber (Specialized pro comp mt 43, look)
Handschoenen: Roeieber, Specialized mt L[/quote]
Hoi,
We zijn bezig maar mensen zijn wat ongeduldig.
Er waren even wat hordes te nemen. Aangezien we toch niet alles bij elkaar hebben zie ik daar geen probleem.
Mijn werk was echt een gekkenhuis deze week.
Ten eertste wachtte ik op een PM van Il Grasso welke pas vandaag binnenkwam aangezien hij ziek was. In plaats van Bike4All te benaderen leek het met beter/leuker voor iedereen om direct met Winnen te communiceren.
Ten tweede waren de Ksyrium ES wielen zoek bij TNT en dat heeft me ook de nodige tijd gekost.
Ten derde was ik een volle avond bezig om PMs te sturen om dit Topic op te ruimen teneinde weer On Topic te komen.
Email aan Winnen is bijna af. Ja, Corniel. Zou kunnen en vandaar dat ik ook graag had gezien dat als iemand het er niet mee eens was TEVENS met goede altenatieven zou komen. Dan kunnen we praten. Maar laten we niet weer in die discussie belanden.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Hoi,
Update. Aangezien mijn email verhaal aan bike4all nogal een lap tekst werd (ik schrijf even veel als dat ik kan ouwe.... ). Heb ik zonet maar even gebeld met bike4all en hun onze actie voorgelegd.
Gesproken met Edo Wilders welke Secretaris/Penningmeester is van bike4all.
De kogel is door de kerk aangezien ze zeer zeker interesse hadden in de door ons op te bouwen fietsen.
Ik Edo beloofd om bike4all nog even een email te sturen met daarin een de URL naar dit Topic zodat ze zelf het hele Topic door kunnen lezen en zien wat de huidige status is.
We have a deal Guys?
Mvg, Zorro
p.s. Ik zal dus de Topic Titel maar weer eens aanpassen.
Update. Aangezien mijn email verhaal aan bike4all nogal een lap tekst werd (ik schrijf even veel als dat ik kan ouwe.... ). Heb ik zonet maar even gebeld met bike4all en hun onze actie voorgelegd.
Gesproken met Edo Wilders welke Secretaris/Penningmeester is van bike4all.
De kogel is door de kerk aangezien ze zeer zeker interesse hadden in de door ons op te bouwen fietsen.
Ik Edo beloofd om bike4all nog even een email te sturen met daarin een de URL naar dit Topic zodat ze zelf het hele Topic door kunnen lezen en zien wat de huidige status is.
We have a deal Guys?
Mvg, Zorro
p.s. Ik zal dus de Topic Titel maar weer eens aanpassen.
We thought that we had the answers
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
Klinkt goed!
Doen we ook iets van een kerstborrel of zo waar we het uiteindelijke resultaat kunnen bewonderen?
Een soort van forum meeting dus maar dan zonder je eigen fiets.
Doen we ook iets van een kerstborrel of zo waar we het uiteindelijke resultaat kunnen bewonderen?
Een soort van forum meeting dus maar dan zonder je eigen fiets.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
-
- Forum-lid
Zorro, als jij de indruk hebt gekregen dat de fiets daar op de juiste plaats terecht komt dan is het wat mij betreft akkoord. Bedankt voor je inzet voor dit verhaal!
Ik zorg er in ieder geval wel voor dat de wielset op tijd bij Andromeda komt.
Ik zorg er in ieder geval wel voor dat de wielset op tijd bij Andromeda komt.
Ik ben blij te lezen dat Bikes4All interesse heeft! Sorry als ik de sceptisch klonk.
Maar wellicht moeten we hier een 'continue' project van maken. Zeg 6 fietsen per jaar?!
Maar wellicht moeten we hier een 'continue' project van maken. Zeg 6 fietsen per jaar?!