1 NOVEMBER!! Forumrit Texel
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Leuke verslagen mannen en lekker veel foto's!
13 december? Vertel![/quote]
13 december = baancinic
13 december? Vertel![/quote]
13 december = baancinic
-
- Forum-lid
Theo bedankt ,was echt een mooie rit.
Volgende keer doen we 2 rondjes
Ook de andere jongens bedankt die mij er nog bij probeerde bij te trekken(ik was helemaal kapot aan het gaan).
Eigen schuld dikke bult:rolleye: na 18 jaar niet gefietst te hebben en dan denken dat je ff mee kan rijden (dan ben ik evengoed nog een eind gekomen ).
Maar niet geprobeerd is .................
Toch de sfeer ff meegemaakt en dat was de moeite waard .
Ik ga nu in trainingskamp .
Allemaal bedankt en tot de volgende keer
Een dooie kater
PS Het was een SUST (samen uit en samen thuis) Ik heb zelf besloten om de rit te staken ,anders was het voor de anderen geen rijden geweest
[img=http://img526.imageshack.us/img526/359/img1279a.jpg]
By Rooie_Kater
[img=http://img20.imageshack.us/img20/7562/img1278o.jpg]
By Rooie_Kater
[img=http://img213.imageshack.us/img213/9765/img1280i.jpg]
By Rooie_Kater
Volgende keer doen we 2 rondjes
Ook de andere jongens bedankt die mij er nog bij probeerde bij te trekken(ik was helemaal kapot aan het gaan).
Eigen schuld dikke bult:rolleye: na 18 jaar niet gefietst te hebben en dan denken dat je ff mee kan rijden (dan ben ik evengoed nog een eind gekomen ).
Maar niet geprobeerd is .................
Toch de sfeer ff meegemaakt en dat was de moeite waard .
Ik ga nu in trainingskamp .
Allemaal bedankt en tot de volgende keer
Een dooie kater
PS Het was een SUST (samen uit en samen thuis) Ik heb zelf besloten om de rit te staken ,anders was het voor de anderen geen rijden geweest
[img=http://img526.imageshack.us/img526/359/img1279a.jpg]
By Rooie_Kater
[img=http://img20.imageshack.us/img20/7562/img1278o.jpg]
By Rooie_Kater
[img=http://img213.imageshack.us/img213/9765/img1280i.jpg]
By Rooie_Kater
-
- Forum-lid
Oke ik heb geen foto's gemaakt, maar wou wel even kwijt dat het een geslaagde forumrit was! Mooie route, goed uitgezocht bedankt daarvoor Theo....
Ik ga in het vervolg zeker vaker met een forumrit mee....
Ik ga in het vervolg zeker vaker met een forumrit mee....
je fietst wat...
Behalve wind en regen heb ik dus ook de mogelijkheid gemist om een uur lang Ferry1982 te plagen? Balen, daar had ik wel een familieruzie voor overgehad.
Ja die familieruzie is nog discutabel als Serge niet zo lang had gedaan over een bandje wisselen in het begin hadden we gewoon op tijd geweest
Nee laat ik zowieso nog even mijn meesterknechten van de laatste kilometers bedanken
Serge en Jip top dat jullie erbij zijn gebleven ik was een beetje leeg zeg maar.
Nee laat ik zowieso nog even mijn meesterknechten van de laatste kilometers bedanken
Serge en Jip top dat jullie erbij zijn gebleven ik was een beetje leeg zeg maar.
[quote="ferry1982"]Ja die familieruzie is nog discutabel als Serge niet zo lang had gedaan over een bandje wisselen in het begin hadden we gewoon op tijd geweest
Serge en Jip top dat jullie erbij zijn gebleven ik was een beetje leeg zeg maar.[/quote]
"Een beetje leeg", volgens mij was het vat helemaal opgedroogd.:p
Serge en Jip top dat jullie erbij zijn gebleven ik was een beetje leeg zeg maar.[/quote]
"Een beetje leeg", volgens mij was het vat helemaal opgedroogd.:p
Pretig te lezen dat de deelnemers een mooie dag hebben gehad. Toch ben ik blij dat ik zondag ochtend mijn kilometers gewoon droog heb kunnen rijden. Want hoe zwart of wit je ook tegen de situatie aan kijkt hebben. Jullie gewoon een nat pak gehaald. Zomaar wat quotes uit Theo's verslag:
[quote="Theo V"]Het rondje heb ik helaas in moeten korten omdat de regen roet in het eten gooide.....
Van de geplande 98 km zijn er toch nog iets meer als 80 overgebleven.
...
Jammer ook dat we de pont misten op een seconde of 15.
....Helaas was het weer omgeslagen toen we buiten kwamen.
...
Helaas was het te nat voor meer fotos
....
Terug bij het startpunt afscheid genomen van de mannen en lekker door de regen naar huis gefietst.[/quote]
[quote="Theo V"]Het rondje heb ik helaas in moeten korten omdat de regen roet in het eten gooide.....
...
...
....
Terug bij het startpunt afscheid genomen van de mannen en lekker door de regen naar huis gefietst.[/quote]
Live fast; die young. mijn blog
Maar goed, de meesten van ons rijden het hele jaar stug door; dus dit zal niet het laatste natte pak van het jaar zijn Voor mij was het dan ook gevoelsmatig het begin van de herfst, en... ik heb er zin in! Lekker afzien door weer en wind, heerlijk!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
- Forum-lid
[quote="rob74"]Pretig te lezen dat de deelnemers een mooie dag hebben gehad. Toch ben ik blij dat ik zondag ochtend mijn kilometers gewoon droog heb kunnen rijden. Want hoe zwart of wit je ook tegen de situatie aan kijkt hebben. Jullie gewoon een nat pak gehaald. Zomaar wat quotes uit Theo's verslag:
...
...
....
[/quote]
Wat wil je nu zeggen?? Dat je nooit in de regen moet gaan fietsen?
...
...
....
[/quote]
Wat wil je nu zeggen?? Dat je nooit in de regen moet gaan fietsen?
[quote="BianchiSL3"]
.............Wat wil je nu zeggen?? Dat je nooit in de regen moet gaan fietsen?[/quote]
Wat ik wil zeggen is dat ik een mooi-weer-fietser ben die als een ff kan in droog weer rijdt. Ik zoek niet graag het snertweer op en heb (volgens mijn uitganspunten) afgelopen zondag de goede beslissing genomen.
.............Wat wil je nu zeggen?? Dat je nooit in de regen moet gaan fietsen?[/quote]
Wat ik wil zeggen is dat ik een mooi-weer-fietser ben die als een ff kan in droog weer rijdt. Ik zoek niet graag het snertweer op en heb (volgens mijn uitganspunten) afgelopen zondag de goede beslissing genomen.
Live fast; die young. mijn blog
-
- Forum-lid
OK, duidelijk. Ik dacht even dat je de wel-deelnemers probeerde te overtuigen van hun ongelijk.