Forumrit Rotterdam zo 27 September (BEDANKT!)
-
- Forum-lid
Op cols mag iedereen die dat wil even knallen. Hoeft niet natuurlijk maar we wachten boven maximaal 20 minuten
Oeffffffffff, misschien had ik dinsdag en gister geen zware trainingen moeten doen, gister de Utrechtse Heuvelrug aardig vol genomen en lange tijd aan 40km/h de wind doorkruist... hopelijk bekoop ik dat zondag niet met gedwongen achteraan rijden..
@BianchiSL3, bedankt voor deze details, net als je routeplanning voor rubenio erg attend en leuk.
@BianchiSL3, bedankt voor deze details, net als je routeplanning voor rubenio erg attend en leuk.
- daniel1975
- Forum-lid HC
[quote="GastheerG"]
Maar laten we vooral ons SUST uitgangspunt hoog in het vaandel houden.[/quote]
Ik herinner mij een eerder FIETS-forumritje op de Posbank..... (en de personen die erbij waren herinneren zich mij ook vast nog wel )
Maar laten we vooral ons SUST uitgangspunt hoog in het vaandel houden.[/quote]
Ik herinner mij een eerder FIETS-forumritje op de Posbank..... (en de personen die erbij waren herinneren zich mij ook vast nog wel )
Less is bore
@daniel1975 (ik begrijp je synische toon in je bericht); dat was inderdaad bekend. Dat is een van de weinige ritten oftewel de eerste rit dat ik er niet bij was. Dit is niet persoonlijk gericht, maar meer t.a.v. de mensen die er toen zo'n racepartij van gemaakt hebben, waardoor er een negatief beeld ontstond van forumritten.
Bj de eerstvolgende rit, de rit die ik zelf organiseerde, hebben we alle ellende daarvan mogen ervaren. Gelukkig zijn we erin geslaagd om vanaf die rit weer vertrouwen te geven en het SUST principe van een forumrit in ere terug te brengen. Dat willen we graag in stand houden.
Bj de eerstvolgende rit, de rit die ik zelf organiseerde, hebben we alle ellende daarvan mogen ervaren. Gelukkig zijn we erin geslaagd om vanaf die rit weer vertrouwen te geven en het SUST principe van een forumrit in ere terug te brengen. Dat willen we graag in stand houden.
@Daniel: Ik herinner jou ook wel... (maar de personen die jij waarschijnlijk bedoelt ben ik later niet meer tegengekomen bij forum-ritjes ). Sindsdien is SUST heilig verklaard
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
[quote="andromeda"]Vergis je niet in de Heinenoord, het fenijn zit in de staart...[/quote]
+1 De Heinenoordtunnel, ik woon er vlakbij en ik fiets er een paar keer per week doorheen. En idd, het lijkt een twee keer niets klimmetje maar als je er bijna bent dan wordt het tamelijk pittig, zo net voor het bochtje. De Brienenoord is langer maar makkelijker. Maar na de Cauberg opgefietst te zijn vorige week weet ik dat dit alles in deze contreien maar kinderspel is.....
+1 De Heinenoordtunnel, ik woon er vlakbij en ik fiets er een paar keer per week doorheen. En idd, het lijkt een twee keer niets klimmetje maar als je er bijna bent dan wordt het tamelijk pittig, zo net voor het bochtje. De Brienenoord is langer maar makkelijker. Maar na de Cauberg opgefietst te zijn vorige week weet ik dat dit alles in deze contreien maar kinderspel is.....
Ik fiets dus ik besta.
[quote="Bottecchia"]Ik heb Stephan68 even terug in de lijst gezet op nr. 12 want hij had zich nog niet definitief afgemeld. [/quote]
Hierbij wil ik me definitief afmelden. Gistermiddag koortsachtig thuisgekomen uit kantoor. Vandaag geen verhoging meer en dus eerder van werk weggegaan om weer lekker te gaan fietsen.
Ritje door het Westland gemaakt van 40 kilometer in anderhalf uur. Ging op zich wel, maar ik voel dat ik zondag zeker niet klaar ben voor een rit van om en nabij de 110 kilometer.
Voor een volgende rit in de contreien van Rotterdam/Den Haag houd ik me warm aanbevolen.
Mag ik jullie allemaal een goede (veilige rit) toewensen. De weersvooruitzichten zijn ook goed, dus daar kan het niet aan liggen. Allemaal heel veel plezier!
Hierbij wil ik me definitief afmelden. Gistermiddag koortsachtig thuisgekomen uit kantoor. Vandaag geen verhoging meer en dus eerder van werk weggegaan om weer lekker te gaan fietsen.
Ritje door het Westland gemaakt van 40 kilometer in anderhalf uur. Ging op zich wel, maar ik voel dat ik zondag zeker niet klaar ben voor een rit van om en nabij de 110 kilometer.
Voor een volgende rit in de contreien van Rotterdam/Den Haag houd ik me warm aanbevolen.
Mag ik jullie allemaal een goede (veilige rit) toewensen. De weersvooruitzichten zijn ook goed, dus daar kan het niet aan liggen. Allemaal heel veel plezier!
- daniel1975
- Forum-lid HC
[luie modus]geen zin om 13 pagina's door te spitten, staat de route ergens?[/luie modus]
Less is bore