Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tommeke = dommeke 2?

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 03 jul 2009 17:56

Amclassic-fan schreef:En Boonen is toevallig 3x op coke gepakt? Is het niet misschien logischer dat hij het nog veel vaker gebruikt alleen toen niet gecontroleerd is na die tijd?


Is het niet logischer dat iemand die zoveel gecontroleerd wordt, misschien maar heel heel zelden gebruikt? Cocaïne is toch vrij makkelijk te vinden? Dus als hij een junk zou zijn zou er al 100 keer cocaïne gevonden moeten zijn.
Als ze mij zoveel zouden controleren als Boonen, dan zou ik de afgelopen 10 jaar welgeteld twee keer betrapt zijn op cocaïne. Nu heeft er nog nooit iemand mij een junk genoemd, volgens mij volkomen terecht.

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 03 jul 2009 19:24

Alleen tijdens controles van de Vlaamse gemeenschap wordt er op gecontroleerd. En Boonen is geen Armstrong die regelmatig meerdere keren gecontroleerd wordt per week.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 03 jul 2009 19:41

Amclassic-fan schreef:Alleen tijdens controles van de Vlaamse gemeenschap wordt er op gecontroleerd. En Boonen is geen Armstrong die regelmatig meerdere keren gecontroleerd wordt per week.


Dan nog blijft het gespeculeer, trouwens, als je het echt wilt weten, in onze streek(de kempen dus) is het al jaren een publiek geheim dat Boonen ooit weleens wit onder de neus heeft. Niemand van mijn leeftijdsgenoten is er ooit van verschoten dat hij juist daarop betrapt is. Iedereen kent wel iemand die iemand kent die Boonen kent snapt ge? Dus au fond hebde ge natuurlijk gelijk dat hij wel meer dan 3 keer gesnoven heeft, maar wat dan nog? Laat die jongen toch zelf kiezen wat hij doet in zijn vrije tijd. Het is geen doping he?

az81
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2009 19:48

az81 03 jul 2009 19:55

Nee maar als renner van dat kaliber heb je toch een voorbeeldfunctie, en zou jij er blij mee zijn als er straks allemaal coke verslaafden in de tour rondrijden want ja het is geen doping he

delirium
Forum-lid
Berichten: 722
Lid geworden op: 23 aug 2005 18:05

delirium 03 jul 2009 20:25

Voorbeeldfunctie vind ik persoonlijk dikke zever. Daar heeft hij zelf nooit voor gekozen. Hij wil alleen maar zoveel mogelijk koersen winnen , de rest is onvermijdelijk en gazettepraat.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 03 jul 2009 20:53

delirium schreef:Voorbeeldfunctie vind ik persoonlijk dikke zever. Daar heeft hij zelf nooit voor gekozen. Hij wil alleen maar zoveel mogelijk koersen winnen , de rest is onvermijdelijk en gazettepraat.


Wat stel JIJ dan voor Delirium? Voorbeeldfunctie KRIJG je als je wint en daardoor populair wordt. 'Hij wil koersen winnen'......ja wie NIET?

Dus wat probeer/wil je hier zeggen?

Boonen heeft domme fouten begaan maar dat mag niet alleen tot het eindvonnis leiden. dat hij niet zou mogen starten in de TdF (Niet dat jij dat zegt voor zover ik weet).
Zijn liefde voor kalklijnen is NIET strafbaar binnen de UCI/WADA voor zover ik weet. Niet dat zijn gedrag goed te praten is. Tom, zoals hij zelf al zei, moet bij zichzelf te raden gaan waarom hij gebruikt. Als hij niet op zo'n hoog niveau zou fietsen dan zou hij ermee 'weg komen'.
Nu krijgt hij het, gelukkig voor hem, in zijn smoel gedrukt.

Ieder mens heeft zijn fouten en Boonen is niet anders. Je moet zo iemand niet verafgoden om zijn goede staat van dienst maar ook niet afbranden.

Ik hoop echt dat Tommeke de goede weg weer vindt. Je mag hem of niet denk ik. Ik zit er ergens tussenin maar hoop toch het beste voor hem als mens.

Het feit dat hij nu dus mag starten in de TdF moet hij echt met beide handen aannemen en grijpen. Echt de laatste kans imho.

Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

az81
Forum-lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 jul 2009 19:48

az81 03 jul 2009 21:19

Waarom is cocaine eigenlijk niet verboden, in het voetbal is zelfs cannabis al verboden

Gebruikersavatar
jpp
Forum-lid
Berichten: 645
Lid geworden op: 28 feb 2009 16:14
Locatie: Velp Gld.
Contact

Gebruikersavatar jpp 03 jul 2009 22:03

Tsja, het is me allemaal wat. Hoorde net op de Vlaamse TV dat er nu een einde is gekomen aan de soap rondom Tom Boonen. Nou, waarschijnlijk niet. Er zal vast nog meer komen. Is trouwens ook het kenmerk van een soap: het gaat maar door, en door, en door, en door, en door ... Prima hoor, dat Tommeke naar de Tour mag. Fantastische prestaties immers, dus in die zin een geweldige renner. Zou me gevraagd worden een bedrag in te zetten op de nieuwe Tour-winnaar, dan zou ik dat niet aandurven. Ik zou daarentegen zonder aarzelen een aanzienlijk bedrag inzetten op de voorspelling dat dit niet het laatste Tom Boonen-incident zal zijn.

Het coke-incident betreffende Tom Boonen staat overigens natuurlijk niet op zich. Het is het zoveelste incident in de professionele wielrennerij. Een weldenkend mens kan er volgens mij niet omheen te concluderen dat deze professionele wielrennerij in en in ziek is en van leugens en bedrog aan elkaar hangt. Een discussie over welk gebruik van wat dan ook nu wel of niet acceptabel is, is wat mij betreft dan ook helemaal niet meer relevant.

Blijft fascinerend op voorhand hoor: de komende Tour. Maar voor mij niet meer als mooie sport. Ik zal het volgen als fenomeen, of misschien moet ik zeggen gedrocht. Zal er niet meer voor thuisblijven. Nee, dan liever zelf een stukje fietsen ... :)
... más allá ...

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 03 jul 2009 22:56

Ik heb Boonen altijd echt een mooie renner gevonden, echt een beul.(mijn mening)
Alleen als je hier leest dat hij zo'n opmerking maakt hoop ik maar dat het echt als een grap bedoelt was anders is het toch jammer dat hij nou in een keer zo doet!

(http://www.wielerupdate.nl/nieuws/2009/ ... ien_11852/) het stukje over z'n ''vakantie''
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

eelcoz

eelcoz 03 jul 2009 23:00

Het lijkt me duidelijk dat dat als grap bedoeld is.

michaelvg
Forum-lid
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 mei 2007 21:33

michaelvg 03 jul 2009 23:49

Dan nog vind ik het gewoon dom als je zo doet terwijl je zelf zwaar fout bent (en glashard zegt dat je het anders gaat doen bla bla) ondanks dat coke niet op de lijst staat.
Iedere ander had er niets van gehoord ja, alleen kijkt bij iemand anders die coke gebruikt niet de halve jeugd tegen op! Vraag voor de grap in België is aan een 9 jarige wie de beste wielrenner is en dat zal niet alleen bij jonge jeugd zijn!

Ondanks alles blijf ik het zelf gewoon een echte beul vinden ik hoop alleen dat hij onderhand z'n lesje heeft geleerd want ook al doet het weinig of niets aan je prestaties het is gewoon rotzooi!
http://michaelvanginneken.webs.com" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie