Niet te moeilijk over doen, als jij die MTB de beste optie vindt, lekker mee rijden.
Nu rij je je racefiets ook niet zo maar aan diggelen daar, ik heb hem vorige keer op mijn Cervelo R3 gereden en die was nog prima in orde.
Toerversie Parijs-Roubaix 6 juni 2010
-
- Forum-lid
[quote="*Pino*"]De inschrijving voor de verzorgde trip met Le Champion is inmiddels geopend, gaan de meeste mensen hier op eigen gelegenheid of zijn er hier meer mensen die van de Le Champion optie gebruik willen gaan maken?[/quote]
Ik ga op eigen gelegenheid 290 euro voor een dagje fietsen vind ik toch echt van de zotte
:/:/:/
Ik ga op eigen gelegenheid 290 euro voor een dagje fietsen vind ik toch echt van de zotte
:/:/:/
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid
Ik ga met eigen auto maar heb wel een hotel geboekt in Compiegne.
[quote="BianchiSL3"]Ik ga met eigen auto maar heb wel een hotel geboekt in Compiegne.[/quote]
Ik ben ook van plan om met eigen auto te gaan en in de buurt van de start de overnachten. Weet iemand wat de allerdichtste overnachtingsplaats is bij de start in Cambronne ?
Ik ben ook van plan om met eigen auto te gaan en in de buurt van de start de overnachten. Weet iemand wat de allerdichtste overnachtingsplaats is bij de start in Cambronne ?
-
- Forum-lid
[quote="Felipe07"] Weet iemand wat de allerdichtste overnachtingsplaats is bij de start in Cambronne ?[/quote]
Deze denk ik: http://www.compiegne-thourotte.balladins.eu/
Beetje Formule 1-achtig, goedkoop maar ongezellig. Uitermate geschikt voor alleen slapen.
Ik heb voor Campanile gekozen, iets verder maar ook iets gezelliger.
Deze denk ik: http://www.compiegne-thourotte.balladins.eu/
Beetje Formule 1-achtig, goedkoop maar ongezellig. Uitermate geschikt voor alleen slapen.
Ik heb voor Campanile gekozen, iets verder maar ook iets gezelliger.
@GastheerG: Ik dacht dat jij geband was?
Wilde je nog worden afgezet bij de kasseien? In dat geval moet ik ook maar eens een inschrijving gaan regelen.
Wilde je nog worden afgezet bij de kasseien? In dat geval moet ik ook maar eens een inschrijving gaan regelen.
-
- Forum-lid
[quote="GastheerG"]Inschrijving is geopend.
Dus gelijk gedaan:D[/quote]
Ga je voor het laagste inschrijfnummer ooit? Vorige keer had je volgens mij ook al een heel laag nummer.
Ik roggel het vanavonp wiel!
Dus gelijk gedaan:D[/quote]
Ga je voor het laagste inschrijfnummer ooit? Vorige keer had je volgens mij ook al een heel laag nummer.
Ik roggel het vanavonp wiel!
@GastheerG en anderen die PR al eerder hebben gereden:
Wat is logistiek het handigst?
- arrangement bij bijvoorbeeld Le Champion boeken
- zelf naar Roubaix rijden, hotelletje pakken en met bussen van de organisatie naar de start rijden
- Overnachting dichtbij de start en na afloop met de bus terug (als die er is)
- Nog meer mogelijkheden?
Wat is logistiek het handigst?
- arrangement bij bijvoorbeeld Le Champion boeken
- zelf naar Roubaix rijden, hotelletje pakken en met bussen van de organisatie naar de start rijden
- Overnachting dichtbij de start en na afloop met de bus terug (als die er is)
- Nog meer mogelijkheden?