Zelf filmopnamen maken vanaf de (race)fiets
Dat kan makkelijker
https://youtu.be/lmfqkh-qF8U
https://youtu.be/lmfqkh-qF8U
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi filmpje, zou er een bomendetector aan boord zijn?
vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ze bij wedstrijden drones gaan inzetten ipv helikopters. Veel goedkoper vanwege brandstofbesparing.
broer van een vriendin van mij filmt veel met drones en had een tijdje geleden een opdracht om ergens in het midden oosten kamelenrennen te filmen met drones. er reed daar een autootje mee langs het parcours waarvanuit ze de drones bestuurden.
vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ze bij wedstrijden drones gaan inzetten ipv helikopters. Veel goedkoper vanwege brandstofbesparing.
broer van een vriendin van mij filmt veel met drones en had een tijdje geleden een opdracht om ergens in het midden oosten kamelenrennen te filmen met drones. er reed daar een autootje mee langs het parcours waarvanuit ze de drones bestuurden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
jsprbcn schreef:dat van die bomen vraag ik mij inderdaad ook af. Dat volgen is 1, maar het ontwijken van kabels, bomen en andere dingen, hoe doen ze dat?
als er uiteindelijk zelfrijdende auto's worden ontwikkeld zal dit wellicht ook niet zo' probleem zijn realiseer ik me
zie je filmpjes op de vorige bladzijde van dit topic nu pas jsprbcn, vraag me de meerwaarde van filmen op de fiets vaak af (je ziet ze in NL bij tourtochten tegenwoordig ook al met helmcamera's rijden), maar dit is echt mooi om te zien, zeker vanwege de omgeving! leuk ook om combi met snelheid en hartslag te bekijken.
Heb het vandaag op de site van Airdog opgezocht: deze werkt alleen met geprogrammeerde no-fly gebieden. Bovendien alleen in 2D, dus op een vooraf ingestelde hoogte. Het idee is om de data van bepaalde tracks te delen via internet. Een andere leverancier is Lily. Die zocht ik in eerste instantie omdat Salamander Klöpping daar een keer aandacht aan besteedde. (Of was het toch Sander ).
De actieradius van de Airdog is sowieso te beperkt om een langere rit te volgen. Binnen een half uur is die leeg.
Die van Lily wil ik nog eens induiken wat daarmee mogelijk is.
De actieradius van de Airdog is sowieso te beperkt om een langere rit te volgen. Binnen een half uur is die leeg.
Die van Lily wil ik nog eens induiken wat daarmee mogelijk is.
- Emielepiel
- Forum-lid
- Contact
Had al een nieuw topic aangemaakt totdat ik erop gewezen werd dat er al een verzameltopic was. Dus vandaar hier ook geplaatst.
Afgelopen zaterdagavond voor de eerste keer met de actiecamera (zo'n chinese van een dollar of $50,-) en een seliestick van de action op pad gegaan. Na anderhalf uur fietsen (zie Strava)en een uurtje of twee knutselen is dit eruit gekomen. Had al eerder twee ritjes gedaan, maar dan enkel met de camera onder de fietscomputer.
Was ook leuk, maar met de selfiestick heb je wel iets meer ruimte om te spelen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik sta open voor feedback en tips!
Afgelopen zaterdagavond voor de eerste keer met de actiecamera (zo'n chinese van een dollar of $50,-) en een seliestick van de action op pad gegaan. Na anderhalf uur fietsen (zie Strava)en een uurtje of twee knutselen is dit eruit gekomen. Had al eerder twee ritjes gedaan, maar dan enkel met de camera onder de fietscomputer.
Was ook leuk, maar met de selfiestick heb je wel iets meer ruimte om te spelen
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik sta open voor feedback en tips!
Laatst gewijzigd door Emielepiel op 29 okt 2015 22:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Na 2 jaar een Hero3 silver gebruikt te hebben heb ik onlangs een Hero4 silver gekocht. Wat een verbetering van beeldkwaliteit en het display achterop maakt een heleboel dingen makkelijker.
De Hero4 silver bestanden werken ook met de Garmin Virb edit software
Ook een chest mount gekocht in China voor een andere hoek:
De Hero4 silver bestanden werken ook met de Garmin Virb edit software
Ook een chest mount gekocht in China voor een andere hoek:
-
- Forum-lid
@jsprbcn : geen topcap op de stuurbuis
Camera maakt wel hele mooie beelden
Camera maakt wel hele mooie beelden
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Volgens mij vloog er al een drome bij het veldrijden van vorige week zondag in Belgie met live uitzendbeeldenmonsieurpinot schreef:
vraag me af hoe lang het nog duurt voordat ze bij wedstrijden drones gaan inzetten ipv helikopters.