Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
14 sep 2008 13:37
simic schreef:
Ja, dat is waar. Een contador die gaat zeker niet knechten. Ach we zullen we zien..
Ja, ik denk dat dat nou precies het lastige wordt van een comeback bij Bruyneel. Aan de ene kant heeft hij hem graag erbij, aan de andere kant is Contador de man voor de langere termijn. Met Contador kan hij weer een tijd het wielrennen domineren, met Armstrong 1.5 jaar. En dat laatste alleen als hij idd weer de beste kan worden.
Ik zie dat toch als een moeilijk punt in de samenwerking. Hoewel Armstrong geen salaris eist, denk ik dat hij wel de nodige personele ondersteuning eist. Maar Contador zal dat ook doen...
-
simic
- Forum-lid
simic
14 sep 2008 15:08
MrT schreef:simic schreef:
Ja, dat is waar. Een contador die gaat zeker niet knechten. Ach we zullen we zien..
Ja, ik denk dat dat nou precies het lastige wordt van een comeback bij Bruyneel. Aan de ene kant heeft hij hem graag erbij, aan de andere kant is Contador de man voor de langere termijn. Met Contador kan hij weer een tijd het wielrennen domineren, met Armstrong 1.5 jaar. En dat laatste alleen als hij idd weer de beste kan worden.
Ik zie dat toch als een moeilijk punt in de samenwerking. Hoewel Armstrong geen salaris eist, denk ik dat hij wel de nodige personele ondersteuning eist. Maar Contador zal dat ook doen...
Ik zou niet graag in de schoenen van Bruyneel willen staan. :d
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
14 sep 2008 16:04
simic schreef:
Aan de andere kant, als dat je grootste problemen zijn in je leven...
Als het hem lukt om met Contador af te spreken voor een langdurige samenwerking, zou ik de ondersteuning van het team voor C toch als randvoorwaarde stellen voor LA. Zou LA meer een vrije rol krijgen en meeliften op het team werk voor C.
Wat dan weer interessant wordt, is wat er gebeurd als ze met zn tweeen naar boven rijden... Werken ze dan samen, of is t ieder voor zich..
-
dc
- Forum-lid
dc
14 sep 2008 16:24
Misschien toeval maar... Barloworld gaat weer door. Als Gerolsteiner iets te zoeken heeft in de USA zullen ze zich nu ook wel weer achter de oren krabbelen. Hoe je het ook wendt of keert, voor de sponsors is dit geweldig nieuws.
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
14 sep 2008 20:01
MrT schreef:simic schreef:
Aan de andere kant, als dat je grootste problemen zijn in je leven...
Als het hem lukt om met Contador af te spreken voor een langdurige samenwerking, zou ik de ondersteuning van het team voor C toch als randvoorwaarde stellen voor LA. Zou LA meer een vrije rol krijgen en meeliften op het team werk voor C.
Wat dan weer interessant wordt, is wat er gebeurd als ze met zn tweeen naar boven rijden... Werken ze dan samen, of is t ieder voor zich..
Ik zou gewoon zeggen ieder voor zich. Leipheimer heeft nu in de Vuelta toch ook nog geen trap hoeven doen voor Contador?
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
14 sep 2008 20:03
LVGH schreef: Ik zou gewoon zeggen ieder voor zich. Leipheimer heeft nu in de Vuelta toch ook nog geen trap hoeven doen voor Contador?
Ja, maar wat ik dus denk is dat LA wel eisen stelt aan support tijdens de ronde. En dat gaat bijten met C
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
14 sep 2008 20:13
Ik denk dat dat wel meevalt, zo arrogant zal hij toch niet zijn? Contador heeft al zo'n imposante erelijst op 25-jarige leeftijd.. alleszins wel iets om vooraf even goed over te spreken en best kans dat Bruyneel daarover duidelijke afspraken maakt met Armstrong en Contador voordat het hele feest in gang gezet wordt.
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
14 sep 2008 20:41
Ja, dat zou ik normaal vinden... Dus ben het met je eens... Alleen, ik vraag me dus echt af hoe dat nu gaat in dit specifieke geval. Ik denk dus dat het best nog een lastig 'gesprek' gaat worden.
-
simic
- Forum-lid
simic
14 sep 2008 22:02
Ja goed, maar stel we zitten volgend jaar in dezelfde situatie als F. Schleck dit jaar en Sastre op Alpe D'huez, zal Lance Armstrong dan ook gaan wachten zoals Schleck deed?
-
Mr_T
- Forum-lid
Mr_T
14 sep 2008 23:03
Moeilijk, in dat geval had ik een beetje het idee dat Schleck niet heel veel meer kon.
Misschien rijdt C LA er wel compleet af
-
dc
- Forum-lid
dc
15 sep 2008 09:48
LVGH schreef:MrT schreef:Ik zou gewoon zeggen ieder voor zich. Leipheimer heeft nu in de Vuelta toch ook nog geen trap hoeven doen voor Contador?
Ehm jawel, zaterdag knechtte Levi voor Alberto, terwijl hij in feite ook erg sterk was (lost zelf later Sastre, ondanks beulswerk!)
-
dario
- Forum-lid
dario
15 sep 2008 12:19
LVGH schreef:Ik denk dat dat wel meevalt, zo arrogant zal hij toch niet zijn?
Arrogant? Armstrong? welnee, natuurlijk niet: ligt hoe-ge-naamd niet in zijn karakter... :rolleye:
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)