Maarten Ducrot
-
- Forum-lid
J van Gelder. Dat is toch die man van: Ik vind jou zò goed, hoe vind je mij?
Zolang Mart Smeets daar zit komt die gladde krullenbol er niet in: Mart kan hem niet luchten of zien. Maarten is ok!
Zolang Mart Smeets daar zit komt die gladde krullenbol er niet in: Mart kan hem niet luchten of zien. Maarten is ok!
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
- Supergrover
- Forum-lid HC
de boef van parma schreef:J van Gelder. Dat is toch die man van: Ik vind jou zò goed, hoe vind je mij?
Hmmm mss moet je de boeken en/of interviews met mart eens lezen, mart en jack zijn namelijk goede vrienden....
Alleen is fietsen niet jack zijn ding en voetbal niet helemaal mart zijn ding.
Maarten is idd errug ok
Ducrot vond dat de valpartijen tijdens de Giro meer aan het gedrag van de renners zou liggen dan aan het parcour zelf.
Wordt het niet tijd dat Boogerd zijn plekje in gaat nemen?:/
Wordt het niet tijd dat Boogerd zijn plekje in gaat nemen?:/
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Ducrot en Dijkstra worden voor mij steeds meer helden. Over een paar jaar zelf cult-helden.
Geniaal hoe die 2 elkaar aanvullen.
Ik heb gisteren trouwens ook wel moeten lachen om die 2 bij Sporza. Lekker discussiëren over de Grebbeberg. De een vond het een beklimming. Wuyts duidelijk niet: "het gaat van 9 naar 29 meter"
Geniaal hoe die 2 elkaar aanvullen.
Ik heb gisteren trouwens ook wel moeten lachen om die 2 bij Sporza. Lekker discussiëren over de Grebbeberg. De een vond het een beklimming. Wuyts duidelijk niet: "het gaat van 9 naar 29 meter"
Moustache schreef:Ik heb gisteren trouwens ook wel moeten lachen om die 2 bij Sporza. Lekker discussiëren over de Grebbeberg. De een vond het een beklimming. Wuyts duidelijk niet: "het gaat van 9 naar 29 meter"
Ook gelachen om het commentaar bij Sporza op de busbaan in Utrecht, schitterend!
Wuyts gaf nochtans geen commentaar, de Giro wordt verzorgd door Renaat Schotte José de Cauwer.
De Cauwer was degene die het geen klim vond.
- daniel1975
- Forum-lid HC
body schreef:Ducrot vond dat de valpartijen tijdens de Giro meer aan het gedrag van de renners zou liggen dan aan het parcour zelf.
Ik ben het helemaal met Du eens. Kaarsrechte wegen en totaal geen obstakels en toch vallen; dan ligt het echt aan de heren zelf.
Less is bore
havana schreef:Wuyts gaf nochtans geen commentaar, de Giro wordt verzorgd door Renaat Schotte José de Cauwer.
Klopt! Ik haal José en Michel altijd door elkaar als ik ze niet hoor en hun naam moet neerschrijven. Excuus!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Scorcher schreef: Ook gelachen om het commentaar bij Sporza op de busbaan in Utrecht, schitterend!
Wat zeiden ze dan???